Tah: Yiğit aslanım!?
...Yiğitden...
Kötü adamın evinden kaçmayı başardım. Şimdi sarı arabaları arıyordum ve buldum. O amcaya söylersem annemi kurtaramaz ki dimi kötü adamlar çoook. Hemen arabaya bindim.
Yiğ: Merhaba amca.
X: Merhaba oğlum yalnız ne yapıyorsun burada?
Yiğ: Amca ben kayp oldum. Biz Trabzondayık dimi amca?
X: Evet oğlum.
Yiğ: Oleyy amca o zaman siz Tahir abimi tanıyormusunuz? Şeyy Tahir Kaleli yani.
X: Deli Tahir mi evet oğlum.
Yiğ: Beni ona götürürmüsünüz lütfün amca lütfen.
X: Tamam oğul ağlama gidiyoruz.
***
Tah: Yiğit aslanım ağlama lütfen ne oluyor abim annen nerde bakayım??!
As: Ula bağırma zaten çoçuk korkuyor.
Yiğ: Gitdi beklemedi amca gitdi annemi bulamayacağız Tahir abi bulamayacağız.
Tah: Aslanım kim gitdi Nefes nerde?
Yiğ: Taksici amca gitdi annemi bulamayacağız biz o adam kötü ççook kötü.
Tah: Aslanım hadi ağlama bakayım anlat tüm yaşananları.
Yiğit 3 gün içinde yaşananların hepsini Tahire anlatır. Herkes Yiğiti o kadar dikkatle dinlerki.
Tah: Abim bak sakin ol sana Deli Tahir sözü anneyi bulacam söz veriyorum.
Yiğ: O annemi dövdü Tahir abi çok dövdü
Tah: Şşt hadi abim ilk iş polise gidiyoruz sonra taksici amcayı buluyoruz. Yook dur yangazlar siz polise gidiyorsunuz biz taksicini buluyoruz Yiğitle.
As: Yengem bak Yiğit iyi gözükmüyor biraz dinlense biliyorum Nefes zor durumda ama...
Yiğ: Asiye teyzem bak annem çok kötü dün yüzü biliyormusun çook yaralıydı kan akıyordu şimdi nasıl bilmiyoruz ki Tahir abim gidelim lütfen hadi gidelim anne mi çok özledim ben.
Tah: Hadi abim gidelim hadi.
...1 hafta sonra...
Tam 1 hafta geçti amma Nefesi bulamıyoruz. Delirmek üzeriyim artık. Yiğit için sakinim ama duramıyorum küçük çoçuk 1 haftaya o kadar kötü durumda ki. Zorla çok az yemek yeyiyor. Evdekiler de çok kötü durumda. Asiye yengem Yiğit ve Balım için güclü duruyor. Berrak bebeği için güclü durmak zorunda. Artık Nefesi kaçıranın Vedat diye bir şerefsiz olduğunu biliyoruz. Bir anda telefonum çaldı arayan Mithat abi.
Tah: Abi bir haber aldığını söyle hadi kurban olayım.
Mit: Var koçum var bir depoda sanıyorum. Nefes nasıl yaptı bilmiyorum ama polisi aramış şu an gidiyiyoruz.
Tah: Konum at abi bende geliyorum.
Mit: Tahir olmaz ....
Tah: Mithat abiii çabukkk bekliyorum.
***
Tam 1 haftadır Vedatın işkence görüyorum. Artık her an delire bilirim. Yiğitden bir haber alamadım oğlum şimdi nasıl bilmiyorum. Burdan kurtulmanın bir yolun bulmalıydım ve yaptım. Vedatın korumasının telefonuyla polisi aradım umarım polisler gelene kadar haberi olmaz. Yine Vedatın iğrenç sesini duydum.
Ved: Hayatım nasılsın? Biliyorum oğlumuz için endişelisin ama sana mutlu haberim var.
Nef: Bana hayatım diye seslenme anladın mı seslenme! Senin mutlu haberin benim acı haberim olur yalnızca!
Ved: Oğlumuzu buldum ve almaya gidiyorum.
Nef: Yiğit yalnızca benim oğlum! Nerde nasıl buldun!
Ved: Tahir diye bir şerefsizin yanında ama hayatım merak etme çoçuğumuzu alıp geleceğim ve buradan gidiyiruz.
Nef: Tahir oğlumu asla bırakmaz anladın mı asla! Tahir mi şerefsiz? Şerefsiz sensin tam bir şerefsizsin sen!
Bir anda Vedatın bana vurmasıyla söyleyeceklerim kesildi. Yine başlıyoruz ama çok mutluyum eve bedenim çok acıyor ama Yiğit Tahiri bulmuş asla Tahir oğlumu bu adama vermez! Artık o kadar çok vuruyor du ki tüm sesleri duymuyordum. Son duyduğum ses Tahirin sesiydi acaba gerçekten duydum mu yoksa hayal mi?
Tahirden:
Mithat abi konumu atar atmaz hemen yola koyuldum. Zaten Yiğiti sabah sabah Yangazlarla yaylaya gönderdim. Hem kafaları dağılsın hem güvenlik için. Çok keçmeden artık mekana geldim. İçeri girmeme izin vermeselerde bende Mithat abilerle içeri daldım. Şerefsiz herifin yerde Nefesi tekpelediğini gördüm. Vedat şerefsizi bizi görür görmez kaçtı. Tam arkasıyla gidiyordum ki Nefesin kısık gücsüz sesiyle Tahir söyleyişiyle durdum ve hemen yanına gitdim.
Tah: Şşt Nefes bak her şey geçti yanındayım Yiğit çok iyi şimdide hastaneye gidiyoruz.
Mit: Ula girme dışarda bekle söylemedim mi!
Tah: Bende sana beklemem girerim söylemedim mi Mithat abi! Bizz hastaneye gidiyoruz abi yakala şu herifi yakala!
X: Komserim kaçtı.
Tah: Ula Allah kahr etsin!! Şerefsuz heruf Şerefsuz!!!
Mit: Sakin ol Tahir bulacayız.
Tahir hiç bir şey söylemeden Nefesi kucaklayarak arabasına götürür ve hastaneye götürür. Tahir Nefesi düşünürken bir yandan Vedat şerefsizini yakalayamadığını düşünüyordu.
📍 Bakalım #neftah neler bekliyor🤔
📍 Vedat sizce neler yapacak ?