Tahirden:
Her şey o kadar çok karmaşık ki acılarımın hepsini yeniden hatırlamış gibiyib. Asla unutmadım ki ama alışmışdım artık tüm yaşananlara. Yiğiti kendi oğlum gibi görüyordum çektiği acılar hiç amma hiç iyi değildi. Yaşadığım olayları bir an unutduğumu düşündüm ama aslında hiç bir şey unutmamışım ki ben. Şu an küçük bir çoçuk gibi yengemin koynunda ağlıyorum. Ben Tahir Kaleli ağlıyor tüm acılarım sayesinde.
Nefesden:
Bir anda yerimden kalkdım. Korkdum herşeyin rüya ola bileceğinden korktum yine adamın dlinde ola bileceğimden korktum ben. Oğlumu Yiğitimi göremeyeceğim diye çok korktum. Yavaş yavaş salona gitdim. Merdivenlerin başına geldiğim zaman Asiye ablayla Tahiri gördüm. Tahir çok kötü görünüyordu. Bir şey olmuş onu bu kadar ne kötü ede bilir ki. Tahir bir masum çoçuk gibi ağlıyordu. Bir anda göz yaşlarımı saklayamadım. Merdivenlerde öylece kala kaldım. O kadar kötüyüm ki yaşadıklarımı şimdi anlıyorum sanki. Bir anda Asiye abla beni fark etdi.
Asi: Tahir yengem Nefess.
Tah: Nolmuş Nefese?
Asi: Bilmiyorum arkada. Hadi bakayım seninle daha sonra uzun uzun konuşacağız tamam mı.
Tah: Dur ben bakarım.
***
Tah: Nefes hadi gel bakalım bahçeye çıkalım ağlama lütfen.Nef: Senn köötüsün yani kötü görünüyorsun noldu ki sana?
Tah: Hiç bir şeyim yok Nefes iyiyim asıl sen nasıl oldun yaraların nasıl konuşamadık senle konuşmak istermisin?
Nef: Tahir biliyormusun ben hayatım boyu korkuyla yaşadım. Küçük çoçuğum bbabamdan korkardım acaba bugün eve nasıl gelir sinirlimi yoksa yok dövermi beni yoksa bugün rahat uyurum. Tahir büyüdüm ben babam beni parayla satdı ona biliyormusun gözünü bile kırpmadan satdı. O herif bana türlü türlü işgenceler etdi. Biliyormusun ben karanlığı çok seviyorum. Aslında küçükken karanlıkdan korkardım. Ama oo beni karanlık odaya hapis etdi. İlk başlarda o kadar çok korkmuşdum ki ama sonra bir şey anladım benn beni karanlık odada döven işgence eden yok. Evet karanlık kendisi işgence ama benim mutluluğum. Biliyormusun Yiğit oğlum benim mucizem. Ben mucizemin birin kayp etdim bir mucize kazandım. O kaçırdığı zaman bizi korkdum ama şimdiye kadar korkmadığım kadar korktum. Oğlum için korktum kendim için bu sefer asla korkmadım ki ben. Tahir teşekkür ederim çook teşekkür ederim.
Tah: Nefes bak sana bir şey söyleyemiyorum çünki söylersem bir şey değişmez ki. Ama sana sözüm olsun asla ama asla yalnız bırakmıyacağım seni ve Yiğitimi. DELİ TAHİR SÖZÜ!.
Nef: Ben iyileşeyim gideceğim Tahir.
Tah: Hiç bir yere gitmiyorsun. Sana bir soru soracağım. Sen bir mucizemi itirdim birin kazandım dedin. Nasıl yani?
Nef: Soğuk oldu içeri gire bilirmiyiz lütfen.
Tah: Tamam Nefes tamam.
***
Berrak👗⬇️