♡YENİ HAYAT♡~3 bölüm

350 14 0
                                    

Nefesden:
Eve gelir gelmez Yiğitden uyutdum. Kafedeki manzara biraz beni üzdü. Aslında çook güzel bir manzara ama hayatım boyu beni böyle seven bir ailem arkadaşlarım olmamış ki. Yalnızca Hacer teyze vardı onuda 1 yıl önce kayp etdik.
...1 yıl önce...
Nef: Hacer teyzem hiç iyi görükmüyorsun.
Hac: Kızım dur ve beni dinle tamam mı. Benim zamanım doldu yavrum bu zamanlarda yanımda olan tek insan sen oldun Nefes kızım. Bak tüm varlığım hepsi senin olacak. Biliyorum gözün gibi bakacaksın. Kızım hayatda sakın üzülme olurmu. Hep mutlu ol benim güzel yavrum.
Ey: Hacer teyzeeee.......

...Şimdiki zaman...
Hacer teyzenin tüm varlığı bana kaldı. Onun emanetlerine gözüm gibi bakıyorum. Hacer teyze olmasaydi zaten ben ve oğlum böyle mutlu olamazdık. Hacer teyze bu az zaman da bana annem gibi davrandı. Böyle düşünceler içinde telefonum çaldı. Arayan kişinin ismi yoktu.
Nef: Selam.
Ber: Merhaba Nefescim benim Berrak hani numaranı aldımya nasıl oldun giderken hiç iyi gözükmüyordun?
Nef: İyiyim Berrak şimdi sizde kusuruma bakmayın Yiğit küçük ya o yüzden fazla kalamadım.
Ber: Yok yok ne kusuru ya. Hediye için çok teşekkür ederiz çok tatlıydı.
Nef: Ne demek Berrak. Bebeğini saklıkla kucağına almayı Allah nasip etsin.
Ber: Çok teşekkür ederim ya. İyi geceler o zaman görüşmek dileği ile.
Nef: Görüşürüz.

Tahirden:
Kardeşimin bebeği olacağını öğrendiğimde o kadar mutlu oldum ki. Bir anda Berrakın arkadaşı Nefes ağladı. Acaba kötü bir şeymi yaşamış yoksa bu kadar duygusal birimi. Evli sanırım. Yiğit oğlu çok tatlıydı. En iyisi uyumak yarın önemli iş görüşmem var. Hayırlı olur İnşAllah.

...Nazar ve Muratın konuşması...

Naz: Hayatım o kadar mutluyum ki düğünümüze çok az zaman kaldı.
Mur: Hayatım bende evleniyoruz sonunda.
Naz: Evet çok az işimiz kaldı onlarıda çabuk hall etmemiz gerek.
Mur: Yaparız  merak etme sen.
Naz: Seni seviyorum Murat.
Mur: Bende seni çok seviyorum.

...Sabah...

Nef: Annem hadi kalk bakalım.
Yiğ: Oo annecim ben az önce kalkdım ki ya.
Nef: Aferin benim oğluma hadi dişlerini fırçalayıp kahvaltıya.
Yiğ: Olur anne geliyorum.
Nef: Okul nasıl annecim seviyormusun?
Yiğ: Hemde nasıl çok seviyorum.
Nef: Benim yakışıklı oğlum ya.
Yiğ: Annecim sen bugün çok güzelsin.
Nef: Annen kurban olsun sana.
Yiğ: Afiyet olsun annecim.
Nef: Teşekkür ederim annem.

NEFESİN KOMBİNİ

YİĞİTİN KOMBİNİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


YİĞİTİN KOMBİNİ

YİĞİTİN KOMBİNİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...Şirket...

Tahirin kombini

Erkeklerin kombinlerin özel günlerde paylaşacağım artık❤

Tah: Murat her şey hazır dimi?Mur: Evet abi sabahdan beri kaç kes sorduğunu hatırlamıyorum artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tah: Murat her şey hazır dimi?
Mur: Evet abi sabahdan beri kaç kes sorduğunu hatırlamıyorum artık.
Tah: Murat dalgamı geçiyorsun?
Mur: Yok abi yok.

...Kapı çalar ve sekreter içeri girer...

Sel: Tahir bey misafiriniz gelmiş.
Tah: Ne bekletiyorsun Selin çabuk içeri davet et.
Sel: Tamam Tahir bey.

Kapı açılır ve içeri biri girer. Aliler şaşırır.

Tah: Nefes hanım.
Nef: Tahir bey, Murat bey, Fatih bey.
Tah: Biz Hacer hanımı bekliyorduk da biraz şaşırdık hoşgeldiniz buyurun.
Nef: Hoşbuldum yeni iş ortağımız sizler olacaksınız galiba öyle anlıyorum.
Tah: Öyle gözüküyor Hacer hanım nerde acaba?
Nef: Size söylenmesi gerekiyordu aslında amma bakıyorum habareniz yok Hacer hanımı 1 yıl önce kayp etdik.
Tah: Başınız sağolsun.

Nefes bir anda Hacer ablanı hatırlar ve gözleri dolar yinede çabuk kendini toparlar.

Nef: Hadi işimizi konuşalım.

...1 saat sonra...

İş konuşması sırasında Nefesin telefonu çalar.
Nef: Çok özür dilerim sessize almayı unutdum ama Yiğitin okulundan arıyorlar açmam sakınca olmaz umarım.
Tah: Hayır buyurun.
Nefes telefonla konuşduğu sırada gözleri dolar ve hemen telefonu kapatır.
Tah: Kötü bir şeymi oldu Nefes hanım?
Nefes bir şey söylemeden koşarak odadan çıkar....

Bir yeni bölümle karşınızdayım arkadaşlar❤ Umarım beğenirsiniz yeni bölümü🙏🏻🌼 Hikayede neler görmek istersiniz? Arkadaşlar Mustafa Kaleli Kum'da çalışıyor yanı o yüzden böyle şirket bölümlerinde Mustafadan bahs etmiyorum.  Beğenmeyi unutmayın🌸 Yabancı olduğumdan yazı hatalarım ola bilir affedin❤ Yorum yapmayı unutmayın🌊💙



YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin