Nefesden:
Ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi bilmeden bir anda evime giriyordum ki Tahirin söylediği şeyle durdum. İlk söylediği şeyle darmadağın olmuşdum şimdi evlenmemizi söylüyor bu adam!
Nef: NASIL ANLAMADIM!?
Tah: Nefes lütfen dinle bağırmadan.
Nef: Tahir ne dinleyeceğim dinlemiyorum git evimden git!
Tah: Nefes 5 yıl önce annesinin çocuğumuzu öldürdüğün öğrendim çok yıkıldım be Nefes çok. Tam 5 yıl sonra çok sevdiğim birinden çocuğumun yaşadığın öğrendim 5 yıl içinde Yiğite bakmışsın annelik yapmışsın şu an Yiğit için ol deseler gözünü kirpmadan ölürsün Nefes. Ben deli Tahir seni oğlundan ayıramam ki. Amma yıllar sonra kokusunu aldığım oğlumdan sende ayırma beni lütfen. Biliyorum evlen benimle söylemem çok bencilce belki sevdiğin biri var benimle evlenmek istemezsin ama oğlumuz için düşün Nefes. Sevdiğin varmı Nefes?
Nef: TTahir çok geç oldu yarın konuşalım lütfen.
Tah: Soruma cevap ver ilk önce Nefes.
Nef: Var ya yok bir şey kurtarmaz Kaleli iyi geceler.
***
Həyat ne kadar da zor bir anda mutlu oluyoruz bir anda her şey alt üst oluyor. Sabaha kadar gözüme uyku girmedi Tahire ne söyleyeceğim diye düşündüm. Evet ben onu çocuğundan ayıramam ki nasıl Tahir beni düşünüyorsa bende öyle yapmalıyım ama bir anda evlilik kararı olmaz ki. Allahım bana kuvvet ver bu işin üstesinden geleyim. Asıl sorun bu ki Yiğite bu durumu nasıl anlatacağız düşüncelerimden Yiğitin sesiyle ayrıldım.
Yiğ: Annecim annecim hadi ama kalkana artık.
Nef: Akıllı oğlum ben çoktan kalkdım ki sadece öylesine uzanıyordum seni bekliyordum kalkasın.
Yiğ: Öylemi hadi o zaman kahvaltı yapalım ben çok çok çok acıktım.
Nef: Hadi o zaman eller yıkanıyor üzerimiz giyiniyoruz.
Yiğ: Tamamdır annecim.
***
Yiğ: Annecim bir şey mi oldu sana?
Nef: Yok bir şey bebeğim ohh doydunmu bakalım.
Yiğ: Evet çok çok doydum ellerine sağlık anne.
Nef: Ohh afiyet bal şeker olsun.
Bir anda kapı çaldı ve Yiğit koşa-koşa kapıya doğru gitdi.
Nef: Annem koşma bekle düşeceksin.
Yiğ: Korkma anne düşmem.
Nef: Dur bakalım ben bakayım kim gelmiş.
Kapıyı açdım gelen Tahirdi.
Yiğ: Aa Tahir abim gelmiş oley.
Tah: Nasılsın yakışıklı?
Yiğ: Çok iyiyim Tahir abi.
Tah: Hep iyi ol bakalım Yiğit anneyle bize 5 dakika müsade edermisin bakalım.
Yiğ: Tamam Tahir abi.
Nef: Efendim Tahir.
Tah: Düşündünmü Nefes?
Nef: Hayır.
Tah: Neden?
Nef: Bilmiyorum Tahir bilmiyorum.
Tah: Yiğite söyleyelim yavaş yavaş.
Nef: Tahir erken bak bir anda söyleyemeyiz ki.
Tah: Nefes 1 ay sonra 1 ay önce söyleyeceğiz mi?