♡YENİ HAYAT♡ ~ 15 BÖLÜM

214 8 0
                                    

Tahirden:

Yengemleri ve Nefesi kendi evine bırakdım. Vedatı bulmam şart olmuşdu. Bu kızın başına getirdi tüm olayların hepsinin hesabın alacakdım. Nefeslerin evin yanına 3 tane koruma koydum. Tabi Nefesin uzun konuşmalarını dinleyerek. Neymiş efendim korumaya gerek yokmuş. Nasıl yok bu kız başına gelenleri çabuk unutdu. Unutmadı doğruda yinede çok güclü duruyor. Konuyla ilgili konuşmadı konuşmayacakda galiba bakalım neler olacak. Düşünceler içerisinden telefonumun sesiyle kendime geldim.

Tah: Selam abi bir haber olduğunu söyle hadi.

Mit: Selam Tahir evet var ama kötü haber hadi.

Tah: Noldu abi söyle.

Mit: Nefesi sözde kaçıranlar teslim oldular. Vedat Sayar kendisi yurt dışına gitmiş.

Tah: Ula nasıl olur!! Nasıl gider teslim olan kişiler kim!!

Mit: İki adamı işte bilmiyorum koçum işin içinden sıyrıldı.

Tah: Ula Nefes Vedat olduğunu söylüyor işte delil mi gerekir? İşte neden Deli Tahirimmiş adam akıllı bir şey yapın Allah belasın versin Vedatında .......!!

Mit: Koç.... Ula telefonu koydu!

***

Asi: Nefes ablam nasılsın.

Nef: İyiyim abla bak bir daha sorma gerçekten iyiyim. Abla Yiğit üzmedi dimi yokluğumda sizi.

Asi: Uuu ne üzmesi MaşAllah çok uslu çoçuk hem annem gelecek dedi Balımla oynadılar böyle.

Nef: Geleceğimi söz vermişdim abla ondan hep öyle söylemişdir.

Asi: Akıllı işte bizim evi nasıl bulduda geldi.

Nef: Evet. Abla ben ilaclarımı içeyim.

Asi: İyi hatırlatdın bende yaralarına ilac süreyim.

Nef: Abla yaralarım çok kötü lütfen kendim yaparım bak yıllar önce kimsem yoktu ki benim yaralarımı kendim sardım ben içimdeki ve dışımdaki yaralar. En kötüsü abla biliyormusun ne içimde oluşan yaralar o yaralarla o kadar çok uğraşdım ki ama olmadı olmuyor hep içimdeler. Abla ağlama lütfen ama ben bir an boşluğuma denk geldi konuşdum ağlama lütfen.

Asi: Kuzum biz nasıl bu kadar mutlu yaşadık haa biz gülerken siz ne acılar çekmişsiniz oğlunla. Ablasının birtanesi yıllar önce biz yoktuk ama bunu unutma artık senin bir ailen var. Kocaman bir ailen. Şimdi hadi yaralarına ilac sürelim sonra bir güzel uyu dinlen sen.

Nef: Asiye abla ben çook ama çook teşekkür ederim her şey için teşekkür ederim.

***

BERRAKIN KİYAFETİ:(Hafifden göbemiz belli oluyur artık🤗)

Ber: Fatih hayatım Nefes bulunduya o kadar çok mutluyumki.

Fat: Bende Berrak ama şu herifde bulunsa çok iyi olacak.

Ber: Bulunacak elbet bulunacak.

Fat: Bulunacak tabi. Yarın bebeğimizi görmeye gidiyoruz o kadar heyecanlıyım ki.

Ber: Bende hayatım büyümüşdür dimi yaa çabucak gelsede sevsek bir güzel bebeğimizi.

Fat: İnşAllah sağ salim gelecek senin gibi dünyalar tatlısı bir kızımız olacak.

Ber: İnşAllah. Ama belki kız değilde senin gibi yakışıklı oğlumuz oldu?

Fat: Yok biliyorum ben kızımız olacak.

Ber: Sağlıklı olsunda önemli olan o🙏🏻

Fat: Sizi çook seviyorum karıcım.

Ber: Bizde sizi çok seviyoruz bebeğimizle❤

***

Asiyeden:

Nefesin ilacın sürdükden sonra uyuya kaldı. Bende şimdi mutfakda yemek yapıyordum. Bir anda kapı çaldı. Gelen Tahirdi.

Asi: Hoşgeldin yengem de ama hiç hoş gelmeye benzemiyor.

Tah: Hoşbulduk yengem gele bilirimiyim.

Asi: Hadi gel Nefes ve Yiğit uyuyur.

Tah: Nefes nasıl yenge?

Asi: Yaralı yengem çok yaralı dışındakı yaralar kolay amma içinde iyileşemeyen çok yara var be paşam.

Tah: Yenge Deli Tahir sözü tüm yaraların iyileşdirecem ben.

Asi: Umarım paşam umarım.

Tah: Yenge ben çok ama çok kötüyüm.

Asi: Görüyorum yengem konuşmak istermisin?

Tah: Yenge Vedat tüm yapdıklarından kurtulmuş biliyormusun!...

Asi: Nasıl olur?

Tah: Oldu işde oldu!!!

Asi: Yengem ya yine Nefese Yiğite bir şey yaparsa?

Tah: İzin vermem yengem izin vermem.

Asi: Biliyorum paşam.

Tah: Yenge rüyamda onu gördüm yine onu gördüm.

Asi: Kimi yengem?

Tah: Onu işte!

Asi: Nilimi yengem?

Tah: Evet yenge bul onu söylüyordu ama kimi bilmiyorum yenge aylardı aynı kabusu görüyorum yenge bulmamı söylüyor kendinimi yoksa başka bir şey mi bilmiyorum yenge delirecem ben ne yapmalıyım bilmiyorum.

Asi: Yengem kötü bir kabus o kızın neyin bulacaksın be.

Tah: Yenge öldürmeseydi onu şimdi her şey güzel olurdu dimi?

Asi: Olurdu yengesinin paşası ama şimdi bir melek ve hep seninle.

Tah: Benim çoçuğumda Yiğitle bir yaşda olurdu dimi yenge? Belki dünyalar tatlısı bir kız çoçuğu belki de benim kadar deli ruhlu erkek çoçuğu olurdu şimdi ama ben çoçuğumu göremedim o bebeğimizin yaşamasına izin vermedi!

YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin