Yeni Hayat ~ 23 BÖLÜM ~ Nikah Tarihi

158 9 2
                                    

Hikayemizin 23-ci bölümü yayında umarım seversiniz 😍

Yabancı olduğumdam yazı hatalarım ola bilir şimdiden affedin❤

YORUM yapmayı unutmayın😊

Final çok yakındır hepinizi çok seviyorum🥰

Hatırlatma:

Tah: Evet yenge hazırlıklara başlaya bilirsiniz Nefesle evleniyoruz.

Asi: Uuu bomba patladı Mustafa anama dikkat et her an bir şey yapar...

Tah: Kimse bir şey yapmıyor ve bizim kararımızı saygıyla karşılıyorsunuz.

Ber: Yaa çok güzel haber ya bu tebrik ederim ikinizide.

Fat: Bende tebrik ederim ani bir kararla ama evlenmek kararı aldınız bir şey yok diye umuyorum.

Mus: Evet aslanım hayatım boyu hiç bir kararını sorgulamadım şimdide sorgulamam asla mutluluklar dilerim bacım ikinizede ama başka bir nedeni varmı bu evliliğin?

San: İyi geceler hepinize!

Tah: Ana otur lütfen söyleyeceklerim var.

San: Tahir oğlum ne söyleyeceksin karşımıza dikildiniz evleniyoruz söyleyecek bir şey varmı?

Asi: Saniye hanım dinlemeden büyük kelimeler söylemenizi önermiyorum.

Tah: Yenge Yiğit ve Balımı odaya götürürmüsün lütfen.

Asi: Tabi ki paşam. Kaleliler ben gelene kadar Nefes ve Tahire artık bir şey söyleyen olursa yakarım hepinizi usluca dinleyin.

Mur: Siz bir şeyler biliyorsunuz hadi bakalım hayırlı olsun.

Tah: Bir kişide söyleyeceklerimi asla sorgulamasın dinleyin.

Tahir tüm olayları Kaleli ailesine anlatır. Her kes şaşkın şekilde tüm olayları dinler. Nefes artık göz yaşlarını dindiremeden sessizce ağlamaya başlar.

Tah: İşte tüm gerçekler böyle Nefese ne kadar çok teşekkür ederim bilmiyorum oğluma annelik yapmış annesi olmuş. İncinmesine asla izin vermemiş. Şimdi siz Nefesi Nefes olduğu için seveceksiniz anne sen asla amma asla gelinini kırmayacaksın. Sorusu olan varmı? Yok diye umuyorum şimdi hızlıca hazırlıklara başlayın en kısa zamanda evleniyoruz.

Asi: Yengem Nefes iyi gözükmüyor bir götürsen kendine gelse.

Tah: Nefes bana bak sakın ağlama bir daha göz yaşlarını akıtma lütfen bak asla amma asla üzülmene izin vermem gülümse şimdi haydi.

Nef: İyiyim Tahir merak etme.

Tah: Ağlama.

Nef: Tamam.

San: Nefes kızım her şey için teşekkür ediyorum.

Nef: Saniye hanım ben Yiğiti kendi oğlum yerine koydum asla ama asla onu üzecek bir şey yapmamaya özen gösterdim. Bunca yıl babası yok diye bildim. Hem annesi oldum hem babası. Yiğiti bir canavardan korudum ben yıllardır. Bana teşekkür etmenize gerek yok ben oğluma baktım yıllardır ölene kadar oğlumla bir olacağım. Sadece sizden bir tek ricam var Yiğitin yanında annesiyle ilgili konuşmayın gerçekleri birgün kendim anlatacağım.

San: Tamam.

Nef: Mustafa abi, Asiye abla, Murat, Fatih, Berrak, Nazar sizlerde bana teşekkür etmeyin olur mu ben annelik görevimi yaptım sadece. Ben bir oğlumu kayp etdim, bir oğlumu kazandım.

YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin