Oy ve yorumlarınızı bekliyorum güzellikler ve iyi okumalar diliyorum.
Bu bölüm biraz yarı texting gibi oldu ama arada ihtiyaç var böyle bölümlere. Hep mesajlaşma bir süre sonra sıkabiliyor.
Çağla 3 idiots grubunun ismini Mahşer'in 3 Atlısı olarak değiştirdi.
Çağla eriğim: Otel odalarını nasıl ayarlamışlar, kim kiminle kalacak?
Yasemin kokulum: Aynı arabadayız niye yazıyorsun?
Çağla eriğim: Çaktırmayın ya Mahir'le odalarımız yan yana mı nasıl merak ediyorum.
Mahperi: Biz üçümüz bir odada kalacağız, abim, Mahmut, Cenk, Batuhan bir odada kalacak ama aynı kattaymış odalarımız. Sadece annelerimizin odaları alt katta sanırım.
Mahperi: Çağla abimle yatmak istiyorsan söyleyeyim size ayrı oda tutsun
Yasemin kokulum: Neeee! Sonra da Hülya yenge ikisini kessin dimi.
Çağla eriğim: MAL! Odalarımız yan yana mı olur diye merak ettim
Mahperi: Bu sarı kafada ne buluyorsun?
Sorumla eş zamanlı olarak Çağla göz ucuyla abime bakma gereği duymuştu.
Çağla eriğim: Sarı değil kumral bir kere! Ne mi buluyorum görmüyor musun ailenizin tüm güzel genlerini almış.
Yasemin kokulum: En yakın arkadaş nasıl satılır Çağladan öğreniyoruz.
Çağla eriğim: Mahperi de çokk güzel ama erkeklerden hoşlanıyorum.
Yasemin kokulum: Çok şükür yoksa ne yapardık
Mahperi: Tamam susun artık abim garip garip bakıyor.
Otele giriş yaptığımızda saat henüz öğleden önce dokuza geliyordu. Odamız abimlerin odasının hemen yanındaydı ve manzarası tüm Eyyübiye'yi gözler önüne sarıyordu. Taştan yapılmış küçüklü büyüklü yapıları, yer yer eklenmiş yeşillikleri ve oradan oraya koşturan insanıyla Urfa gerçekten güzeldi. Üstelik daha bu otantik otele girer girmez büyük bir sevgiyle karşılanmıştık.
"Nişan akşam altıdaymış yani o zamana kadar hem hazırlanacak hem yemek yiyecek hem de şöyle bir etrafta dolanacak bolca vaktimiz var." dedi Çağla herkesten önce davranıp duşa girerken.
"Mevlana olup semazen gibi sadece Mahir abinin etrafında dolanırsın sanıyorduk." dedi Yasemin gülerek.
"Ben onun değil o benim etrafımda semazen olacak."
Bu konuşmaların ardından hepimiz duşumuzu almış, odaya getirttiğimiz yemekleri bir güzel yemiş bu süre boyunca da dedikodu yapmıştık. Nihayet saat dörde geldiğinde ise hepimiz nişan için hazırlanmaya başlamıştık.
Ben Bedirhan'ın seçtiği beyaz elbiseyi giyip inci kolye ve küpemi takıp saçlarıma fön çekmiştim. Makyajımı da daha bahar tonlarında seçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ/Texting
Ficção AdolescenteGenç ve güzel doktor Mahperi'nin hayatı telefonuna gelen bir mesajla değişir. Başına sardığı şey ise belanın ta kendisidir.