YORUM YAPMAYI ve VOTE ATMAYI unutmazsanız çok sevinirim. Yorumlarınızın motivesiyle bölümleri hızla yazmaya çalışıyorum. Lütfen emeklerime karşılık yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin.
Keyifli okumalar güzel okurlarım.
Aşağıya pijamalarıyla bir Mahperi ve ona aşık bir Bedro bırakıyorum.
Bedirhan Aslanbey'den
Yine karanlıkta olduğum bir günün sabahındaydım. Hayatımdan bir Mahperi geçmişti, fiziken geçmişti de ruhen içime saplanıp kalmıştı. Üstelik geçerken göğümü de yanında götürmüş beni karanlıkta bırakmıştı.
'Tabip sen elleme benim yaramı' diyordu arabanın içindeki radyo başa sarıp durarak. Beni bu hallere salanı getir.
Bir gün ona içimdeki bıçak olduğunu itiraf etmiştim. İçime saplanıp kaldığını ve neredeyse bunun için ona teşekkür edeceğimi.. Bir gün bana demişti ki o bıçağı çekip çıkarırsam kan kaybından ölmez misin? Düşünmüştüm.. Düşünürken bile ölmüştüm.
Sonra gitmişti, gidişi o bıçağı içimden çıkarmamıştı, gidişi içime binlerce bıçak daha saplamıştı. Oluk oluk kan akıyordu ruhumdan ama ben buna kan kaybı değil, aşk kaybı diyordum. Bana göre kan kaybından ölmezdi insan, ölse ölse aşkının kaybından ölürdü.
Aşkımı kaybedersem, ölürdüm.
Mahperi'nin nefes almadığı bir dünyada bu Bedro'ya nefes aldırmazdım.
Son nefesime kadar seveceğim dediysem senin son nefesine kadardı gülüm. Senin son nefesini verdiğin bir dünya da ben bir saniye fazladan nefes alırsam, kendimi sana ihanet etmiş sayarım.
Dayan gülüm, ne olur dayan. Beni nefessiz bırakamazsın Mahperi. Bir saat içinde bana hayaller kurdurup tüm hayallerimizi benden çalamazsın.
O sesi başa sarıp sarıp dinledikten sonra telefonum acı acı çalmıştı. Yasemin'in adını görmemle içime bir acı oturmuş, söylediği cümlelerle o acı orada büyümüştü. Şimdi yol altımdan kayıp giderken evimin yakınlarında yaşanan o kaza yerine varmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ/Texting
Teen FictionGenç ve güzel doktor Mahperi'nin hayatı telefonuna gelen bir mesajla değişir. Başına sardığı şey ise belanın ta kendisidir.