26. Bölüm

209 39 46
                                    


Duyduğumuz silah sesiyle birlikte alana öyle hızlı varmıştık ki hızımıza ben bile şaşırmıştım. Bedirhan  beni arkasında tutarken herkes bize bakıyordu. 

"Ulan o silah sesi neydi?" dedi Bedirhan sertçe.

"Abi bu mal sarhoş olmuş havaya sıkıyordu ama tuttuk." dedi Kasım Devran'ı kastederek. 

"Başlarım onun sarhoşluğuna, manyak mısınız oğlum yüreğimiz ağzımıza geldi. Eğlencenizi bitirip dağılın." Bedirhan'ın sözleriyle herkes onu onaylayıp ayaklandı. Devran'ı kaldırmaya çalışan ise Kasımdı ama Devran hiç oralı değildi ve direkt olarak Yasemin'e bakıyordu. 

Bedirhanla sonunda yeniden yalnız kaldığımızda suratım asıktı.

"Ne oldu güzelim?" dedi endişeyle. 

"Sen yazışırken dana nazik biriydin." dediğimde kaşları hayretle havalandı. 

"Ben hala nazik biriyim farkındaysan." Omuz silkip kumlara çöktüm. 

"Az önce hiç de öyle değildin. Herkese bağırıp çağırıyorsun, yakında bana da öyle efelik yaparsın."

"Sevgilimmm" dedi şirince ve yanıma çöktü. "Sen benim için herkes değil her şeysin. Ayrıca yaptığı şey normal miydi sence?"

"Haklısın." dedim dudak büzerek. "Sanırım hak etmişti."

Derin bir nefes alıp ona döndüğümde yarım kalan şeyi tamamladım ve onu kendime çekip dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. İşte şimdi olmuştu.

Yasemin' den

Dağ Ayısı: Han sarhoş olunca hancı ney oluyordu

Yasemin: Gerizekalı mısın sen yat uyusana gece gece mal mal sorular

Dağ Ayısı: Cevaplasan geberir misin

Yasemin: Hancı da sarhoş Devran ve sende sarhoşsun uyu

Dağ Ayısı: Onu beni davalık etmeden önce düşünecektin, nasıl uyuyayım?

Yasemin: Ya senin gibi bir adam kim bilir kaç kere davalık oldu bunu mu dert ettin?

Dağ Ayısı: Ya sen beni dava ettin diye ileride evlenmemize bir mani çıkarsa. Ya nikah memuru kişisi şey derse 'Evlenmenize bir mani bulduk.'

Yasemin: Öyle bir şey demeyecek

Dağ Ayısı: Sahi mi??

Yasemin: Demeyecek çünkü ben seninle evlenmeyeceğim Devran

Dağ Ayısı: O kadar güzel Devran diyorsun ki

Yasemin: Konumuzun bununla alakası ne şimdi?

Dağ Ayısı: Evet özür dilerim, evlilik diyorduk en son. Evlilik ciddi bir müzekare o yüzden araya laf girmesin

Yasemin: Müzekare ne be! Müessese.

Dağ Ayısı: Demek yazım yanlışına dikkat edecek kadar önem veriyorsun bu işe. Bende senin aynınım, hadi evlenek

Yasemin: Bak artık kızıyorum, ne evlenmesi ya gece gece bela mısın uyusana

Dağ Ayısı: Cümleye virgül koymadığın için anlamadım.

MAHPERİ/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin