Not: Arkadaş bölümü okumaya geçmeden önce eski okurlar için belirteyim Mahperi için kullandığım modeli değiştirdim. Çünkü o modeli başka bir kitabımda başka bir karakter için kullanmaya başladım. Bu arada o kitabıma yani Müphem'e de destek olursanız çok sevinirim. Mahperi'nin yeni modeli de birçok kişinin tanıdığı bir isim. Aşağıya bırakıyorum.
Bu bölüm özellikle bölüm sonu oldukça can alıcı lütfen dikkatlice atlamadan okuyun. Olaylar olaylar, bölüm sonu fena.
27. Bölüm
Yatakta vücudumu gererken yüzüme vuran güneş ışığıyla gülümsedim. Günler sonra ilk defa böyle mutlu uyanıyordum. İçeri vuran rüzgardan ötürü havalanan tül perde, dışarıda denizin hırçın sesi ve yanımda sevdiğim adam.
Bedirhan Aslanbey...
Hayatıma hiç ummadığım anda giren ve beni kendine delice aşık eden adam.
Gözlerini araladığı sırada onu gülümseyerek izliyordum. İlk başta afallar gibi olsa da dudaklarına büyüyen gülümsemeyle içim kıpır kıpır oldu.
"Günaydın sevgilim." dedim yumuşacık bir sesle.
"Günaydın güzeller güzeli sevgilim." dedi ve elini yüzümde dolaştırdı. "Güne seninle uyanmak, geceyi seninle geçirmek o kadar inanılmaz geliyor ki, ya her şey rüyaysa diye aklımı çıldıracağım."
Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım. "Rüya olabilir mi sence yaşadığımız onca şey?" Sorumla birlikte muzip bir şekilde sırıttı ve düşünüyormuş gibi yaptı.
"Haklısın özellikle dün gece-" Cümlesini bitiremeden elimi dudaklarına bastırdım.
"Kes sesini bak öldürürüm seni." Gülmeye başladığında avucum hala dudaklarındaydı.
"Tamam utanma, susuyorum." dedi ve ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı.
"Ben şimdi hazırlanıp aşağı iniyorum sen de hazırlan ve sana yazdığımda banyonun askısına bıraktığım elbiseyi giy ve aşağı gel." dediğinde çatık kaşlarla, yorganı bedenime bastırırken doğruldum.
"Nereye gidiyorsun?" Gülümseyerek o da doğruldu ve alnıma minik bir buse bıraktı.
"Sürpriz." dedi ve üstünü giyinip ayaklandı. Banyoda bir süre oyalandıktan sonra "Çıkıyorum ne giyindiğime de bakma, arkanı dön." dedi çocuk gibi.
"Ama sen çok kötü bir adam oldun yaaa." diye sızlanarak arkamı döndüm.
"Gözlerini kapat." Bu dediğini de yaptığımda yatağın diğer tarafına çökerek boynuma uzun bir öpücük bıraktı. "Seni bekliyor olacağım sevgilim."
Gülümsemem büyürken geri çekildi ve odadan çıkmasıyla bende koşarak banyoya girdim. Askıdaki elbiseyi paketinden çıkardığımda hala boş boş sırıtıyordum. Bembeyaz, yazlık bir elbiseydi. Göğsünde derin bir dekolte vardı ve uzun kolyem dekolteye oldukça yakışmıştı. Saçlarım kıvır kıvırdı ve yaptığım makyaj da çillerimle birlikte oldukça doğal görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ/Texting
Teen FictionGenç ve güzel doktor Mahperi'nin hayatı telefonuna gelen bir mesajla değişir. Başına sardığı şey ise belanın ta kendisidir.