11. Bölüm

1.3K 104 100
                                    

Evet sevgili arkadaşlarım, oy ve yorumlarınızı bekliyorum ve size eğlenceli bir şarkı bırakıp kaçıyorum :))))


Bedirhan Bey'i şoka uğratmak için giriştiğim oyunların sonu abimin beni şoklamasıyla bitmişti. Tanrı aşkına ben hep böyle uğursuz bir insan mı olacaktım, niçin benimde yaver giden bir şansım yoktu?

Bedirhan'ın yanından ışık hızıyla ne ara kaçtım, Yasemin ne ara abimi kolundan tutup nişan salonundan çıkardı inanın hiçbir fikrim yok, çünkü her şey olağanüstü derecede hızlı gelişmişti. 

"Ben dedim anneme ama o kızlar bizle gelsin başlarına bir şey gelir. Siktiri boktan akrabalarını arama doluşturdu." Otele giderken abimin arabasında arkada Yasemin'le oturuyorduk. Önde oturan Çağla ise merakla bizi dikizliyordu. 

"Orospu taksiciye kağıdı vermediniz mi tam adres yazıyordu orada." Yasemin'le birbirmize kısa bir bakış attıktan sonra sessiz kalmayı tercih etmiştik. Sevgili abim ise kağıdı vermek yerine sadece nişan salonunun ismini söylediğimizi anlamıştı. Biz nereden bilebilirdik aynı isimli iki adet nişan salonu olduğunu?

"Abartıyorsun abi, olaylara iyi yönünden bakarsan gudubet akrabalarımla bir araya gelmedim. Onların bu kız okulu hala bitirmedi mi, ne zaman evlenecek gibi sorularına maruz kalmadım."

"Mahperi, abicim tanımadığın bir adamın kollarında dans etmendense yaşlı teyzelerin öyle sorularına maruz kalmanı yeğlerim."

"AA kimle dans ediyordun kız?" Çağla'ya gözlerimi belerttiğimde ses tonunu düşürerek gülümsedi. "Aman Mahir abartıyorsun, koskoca kız kendini korumasını da bilir neticede."

"Yani söz yok nişan yok tanımıyor etmiyor. Niye dans ediyor?" Bu sorusuyla Çağla kıkırdamıştı ama bu hiç de iyiye işaret değildi. 

"Öyle mi?" dedi çantasını omuzuna asarak. "Bende bu gece seninle dans ettim ama sende benim ne nişanlımsın ne sözlüm!" Abo işte benim kızım ya, sürüm sürüm süründür bunu Çağla. Anamdan emdiği sütü burnundan getir lütfen. 

Ya ben daha gecenin sonunda o dans biter bitmez Bedirhan'a tokadı geçirip bana bir daha bulaşmamasını söyleyerek son noktayı koyacaktım. Yani tokadı geçirmesem de benimle olmanın onun için hayal olduğunu hatırlatacaktım. Sen kimsin ulen bana halleniyorsun diyecektim. 

Fakat bunun yerine bir aptal gibi kendimi bir haftadır tanıdığım adamın kollarına atmış ve ona sırılsıklam aşıkmış profili çizmiştim. Evet adam yakışıklıydı tamam çok yakışıklıydı, zengindi, karizmatikti, zekiydi, hoş kokuluydu ama bunlar evlenmek veya aşık olmak için yeterli sebepler miydi?

Evet dediğinizi duyar gibi olsam da bunu pek takmayacağım zira ben Ankaralıyım. Bir Ankaralı olarak her şeyden önce bir Türk kızı olarak ağırlığımızı koymamız gereken noktalar olduğunu düşünüyorum. Tabii iç sesim o ağırlığı bir saat önce tanımadığım bir adamın kollarında bıraktığımı söylüyordu ama her neyse.

Bedirhan Asl.: Umarım iyisindir 

Mahperi : Bu umarak söylediğin şeylerin cevabı pek olumlu olmuyor ama iyiyim

Bedirhan Asl.: Ne??

Bedirhan Asl.: Aklım sende kaldı

Bedirhan Asl.: Tıpkı kalbim gibi.

Mahperi:  Bu numaraları arada yiyen oluyor mu?

Mahperi: Şahsen ben yemedim.

Aynen kanka yemedin ve o yüzden öyle kırk yıllık kocan gibi dans ettin.

MAHPERİ/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin