Bölüm öncesi nasılsınız efenim, keyifler yerinde mi????
Arkadaşlar beğeniler için teşekkür ediyorum ama yorum yapmanız da benim için çok önemli. Lütfen birkaç tane de olsa tepki verin, yorum yapın.
Küçük bir ricadan sonra iyi okumalar canlarım:)))
Gözlerimi güçlükle araladığımda küf kokan bir odada, mavi bir minderin üstündeydim. Küçük bir pencereden sızan günışığı muhtemelen dün geceyi burada devirdiğimi gösteriyordu. Tabii bunun bir yıl olma ihtimali içimde büyük bir korkuydu, sanırım artık daha az film izlemeliydim.
Yavaşça doğrulduğumda elim arka cebime gitmişti ve şaşırtıcı bir şekilde telefonumu almamışlardı. Unutmuş olma ihtimalleri karşımdaki kişilerin oldukça aptal olduğunu gösterirdi, bilerek bıraktılarsa da birilerini tuzağa çekmemi bekliyor olmalıydılar.
Telefonumu hızla çıkarıp gelen hiçbir mesajı umursamadan Bedirhan'ın mesajlarına girmem sanırım ona duyduğum güvenden veyahut bu şeylerin başıma onun yüzünden gelmiş olmasıyla alakalıydı.
Bedirhan Asl.: Mahperi naptın
Bedirhan Asl.: Otelde misin?
Bedirhan Asl.: Bir görsen adamları fena benzettik. Özellikle beni görmeliydin adeta iron man olmuştum.
Bedirhan Asl.: Siktir!!
Bedirhan Asl.: Yasemine numaramı vermişsin galiba beni aradı sen otele gitmemişsin.
Bedirhan Asl.: Mahperi neredesin?
Bedirhan Asl.: Ben Urfa'yı yerinden oynatıp seni bulmazsam bana da Bedirhan demesinler.
Mahperi: Senin yüzünden kaçırıldığıma inanamıyorum!
Mahperi: Kim bu herifler ve benden ne istiyorlar!!!
Bedirhan Asl.: Bak sakin ol tamam mı telefonunun sinyalini bulmaya çalışıyoruz, sakın şarjın bitmesin ve sakın korkma güzelim.
Bedirhan Asl.: Ben ecdadını s*kicem onların ben onların bacaklarıyla kafalarının yerini değiştirecem ağzını sıçtığımın veledleri bu ne cürret lan
-Kasım sizi 'İçimizden Biri Kaçırılırsa' grubuna ekledi.
-Devran: Ulan yengeyi kaçırmışlar
-Kuzgun: Telefonunu da almayı unutmuş gerzekler ben olsam kaçırır kaçırmaz telefonu parçalardım.
-Cevahir: Boktan fikirlerini kendine mi saklasan kardeşim
-Devran: Abim burnundan soluyor resmen bir boğa gibi şu an her şeye ve herkese saldırıyor
-Kuzgun: Yengenin kaçırıldığını görünce bana yumruk attı
-Kuzgun: Benim ne suçum var amk
-Kuzgun: Niye bu hikayede yanan ben oluyorum.
-Ferhat: Ne yngesi kim kçrldı lan yoksa bnm şirin gözlüm mü kaçrldı
-Ferhat: He yok o mtfktydı şua n
-Cevahir: Bu çocuk her konuştuğunda bir bok anlamıyorm
-Kasım: Lan yengeyi gruba aldım sussanıza gerzekler
-Kasım: Yenge iyi misin?
-Mahperi: Yenge deyip durmayın yengeniz falan değilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ/Texting
Teen FictionGenç ve güzel doktor Mahperi'nin hayatı telefonuna gelen bir mesajla değişir. Başına sardığı şey ise belanın ta kendisidir.