20. Bölüm

1K 77 156
                                    

Arkadaşlar beğeni ve yorum atmayı lütfen unutmayın. Bölümler siz yorum ve beğeni attıkça daha hızlı gelecek. 

YORUM ATMANIZ BENİM İÇİN CİDDEN ÖNEMLİ, OY ATARAK GEÇMEYİN LÜTFEN.

20. Bölüm


@bedirhanaslanbey "Dile mın neeşine, te de tu heyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@bedirhanaslanbey "Dile mın neeşine, te de tu heyi."

5k beğeni, 130 yorum

@devranaslanbey anlamayanlar için çevireyim abim diyor ki "Kalbimi ağrıtma, içinde sen varsın."

@kasımaslanbey oğlum üzmeyin la şu bebeyi sonra bizim ağzımıza sıçıyor

@kuzgunaslanbey hayatında ilk kez aşık oldun ağzına sıçtılar dkfjhgjdfghjfd

@saye00923 yanlış kişiye aşık olmuşsun aslanım, gel yaralarını sarayım 

yanıt: @kasımaslanbey hanım efendi onun başı bağlı lütfen kelamlarınıza dikkat ediniz, isterseniz dm de bu konu hakkında bilgi verebilirim. 

@ferhataslanbey03 yengeyi satsapa aldırsan her şey düzelçekti 

@sevimlipanda ben aşığın olurum be Bedro

@ipekaslanbey abi yeto 

@beren98 foto atmış gönlümün prensiii tanışalım artık be 

@cevahiraslanbey Ey aşk sen nelere kadirsin, ulan Bedroyu bu hale getiren duygu bizi sikip atar lan

Bu gönderinin yorumları sınırlandırıldı.


Ankaraya gelmiş, hayatıma yeniden dönmüştüm. Hatta geleli tam altı gün olmuştu ve altı koskoca gün içinde Bedirhan'dan tek bir mesaj bile düşmemişti bildirim kutuma. İşten dönüp, yemeğimi yemiş ve duş alıp yatağa geçmiştim. 

Telefonu elime aldığımda bir süre düşündüm, sonra yorganın altına girip whatsappı açtım. Bir durum paylaştığını gördüğümde kalbim hızla çarpmaya başlamıştı. Bir yanım deli gibi korkuyordu beni unutmuş olacağından hatta öyle ki bir an unuttuğunu bile düşünmüştüm. Onun için bir heves olduğumu ve artık bana ulaşmak için çabalamayacağını.. İçimdeki güven kırıkları bana yazmadığı her gün daha da batmıştı sol yanıma. 

Derin derin nefesler aldım ve kalp atışlarımın sesi kulaklarıma ulaştığında paylaştığı hikayeyi açtım. 

'Tam altı gün, sana belki altı dakika bana altı asır iki gözüm... Hep seni düşünmek için kimsenin yüzüne bakmadım.'

MAHPERİ/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin