Arkadaşlar bölümler zaten texting olduğu için kısa bu yüzden yorum yapmak ve beğenmek bu kadar zor olmamalı.
Yorumlarınızı bekliyorum sevgili okurlarım.
Hepinize iyi okumalar :))
Mahperi: Neredesin? Dışarıda valizlerle seni bekliyoruz.
Bedirhan: Devran sizi alacak güzelim ben yolun yarısında size eşlik edeceğim. Malum sürekli şehir değiştirdiğimden işlere pek bakamadım. Son projemi hızla teslim edip işleri yardımcıma devrettikten sonra orada olacağım.
Bedirhan: Merak etme direkt bizim eve geçmeyeceksiniz, ben gelince sizi götüreceğim.
Mahperi: 3 aydır tanıdığım birinin evinde kalacağıma inanamıyorumm
Bedirhan: Evet tanışalı 3 ay 3 gün 19 saat oldu.
Bedirhan: Ki yaşım 25 ama ben seni kırk yıldır tanıyor gibiyim.
Mahperi: Sözde ezberlermiş bak hele hele fsjkghdfjkghkjdhgkf
Mahperi: Şaka bir yana cümlelerin bıçak gibi ve sen hiç çekinmeden kalbime saplıyorsun o bıçağı
Bedirhan: Emin ol daha beterleri var.
Bedirhan: Mesela sen bütünüyle bir bıçaksın ve saplandığın içimden bir milim oynamıyorsun.
Bedirhan: Daha kötüsü o bıçağa dokunabiliyorum. Bazen çekip çıkarmak ve kan kaybından ölmek istiyorum, sonra gözlerin geliyor aklıma ve o bıçağı daha derine itiyorum.
Bedirhan: Yani Mahperi sen benim göğsümdeki bıçaksın ve ben seni çok seviyorum.
Mahperi: Korkmuyor musun bir gün o bıçağı kendi ellerimle çıkarırım ve seni kan kaybınla baş başa bırakıp ölüme terk ederim diye?
Bedirhan: Evet sende bunu yapabilecek bir zalimlik var tabi ;)))
Bedirhan: Ama korkunun ecele faydası yok ki. Zaten kalbime söz geçirebilseydim o bıçağın onu deşmesine izin vermezdim.
Mahperi: Tamam sus artık kendimi cani bir katil gibi hissettim
Bedirhan: Peh! Değilmişsin gibi...
Bedirhan: Şu sikimsonik sorudan nefret ediyorum Mahperi ama biz şimdi neyiz?
Mahperi: Yani ne olmamızı istersin?
Bedirhan: Evli
Mahperi: lfdkjghjdfhgkfdhgjdfkhgkkdgdfkjgk
Bedirhan: Gülme zalımın kızı.
Bedirhan: Hadi benimle sevgili ol
Mahperi: Çıkma teklifi kaldırıldı sanıyordum
Bedirhan: Kaldırılmadı kaldırılmadı, kaldırılsa duramazsın jdfhgjkdfhgkfdg
Bedirhan: Ayrıca çıkma teklifi etmedim güzelim, sevgilim olsana dedim
Bedirhan: Aşırı heyecanlandım
Mahperi yazıyor
yazıyor...
Bedirhan: Çabuk cevap versene kızım ölücem heyecandan
Mahperi: Demiştin ya sen bir bıçaksın ama ben yine de seni çok seviyorum diye
Bedirhan: Hıhımm
Bedirhan: Eeeee
Bedirhan: Kızım öldürme adamı
Mahperi: Bende seni çok seviyorum sevgilim.
Söylediğim cümle kalbimin delice teklemesine sebep olurken ve Bedirhan yazmaya devam ediyorken telefonu kapatıp hızla cebime yerleştirmiştim. Şu an söylediğim şeyi sindirmem gerekiyordu ayrıca Devran da bizi almaya gelmişti.
"Selam kızlar?" dedi Devran bir bize bir de bavullarımıza bakarken. Gözleri Yasemin de durduğunda ise önce kaşları çatılmış sonra yüzü gülmemek için zor durduğunu belli eden bir hal almıştı.
"Başka ademoğlu mu yoktu, niye bu geldi bizi almaya?" dedi Yasemin Devran'ın da duyabileceği bir ses tonuyla.
"Ademin en iyi oğlu bu karşındaki adam kızıl. Yerinde olsam keyfini çıkarırdım." deyip Yasemine göz kırpan Devran bavullarımızı birer birer alıp koca cipinin arkasına yerleştirdi.
"Kocan olay, tadını çıkar." diyerek espri yapan Çağla'nın sesini duyan neyse ki sadece bizdik. Yasemin ufak bir küfür mırıldanıp Çağlaya baktığında, Çağla bakışlarını kaçırmış ve hızla araca yerleşmişti.
Bende arka koltuğa yerleştiğimde Yasemin'e sadece ön koltuk kalmıştı ve bize içinden muhtemelen bir kamyon dolusu küfür ederek ön koltuğa yerleşmişti.
Bense hızı bir an olsun dinmeyen kalbimle telefonumu cebinden çıkarıp elime aldım. Ondan gelen beş bildirim telefon ekranında öylece dururken yüzümde kocaman bir gülümseme vardı. Mesajlara girmeden önce rehberime girdim ve Bedirhan'ın ismini Sevgilim olarak değiştirdim.
Sevgilim: Bu bir rüyaysa sevgilim, sakın uyandırma.
Sevgilim: Bana ya bana! Kızım sen bana sevgilim dedin.
Sevgilim: Seviyorum dedin ya yanlış mı duydum
Sevgilim: Yo yo duymadım yanlış mı gördüm peki??
Sevgilim: Hayır hayır tekrar tekrar okudum Mahperi. Eğer beynim bana bir oyun oynamıyorsa sen beni sevdiğini söyledin. Eğer beynim benimle dalga geçmiyorsa sen beni sevdiğini söylemekle kalmadın o cümlenin sonunda bana sevgilim dedin.
Mahperi: Sakin mi olsan?
Mahperi: Utançtan öleceğimm
Sevgilim: Devrana söylüyorum plan değişti. Bunu kutlamamız lazım! Hep birlikte tatile gidiyoruz. Güvende olmak içinde baya kalabalık gidiyoruz, benim kuzenleride çağırıyorum.
Sevgilim: Ya da baş başa mı gitsek de onlar Urfaya gitse?
Mahperi: Nereye gidiyorsak hep birlikte gitmeliyiz Bedirhan, özellikle şu durumda
Sevgilim: Bedirhan kim?
Sevgilim: Bedirhan da ne demek?
Sevgilim: Benim adım artık senin dilinde sevgilim
Ekran görüntüsü alındı.
Mahperi'den Sevgilim'e bir ekran görüntüsü.
Sevgilim: Beni sevgilim diye kaydetmişsin
Sevgilim: Şey ben bir ölüp geleceğim
Bölüm Sonu
Kısa ve olaysız bir bölümdü fakat diğer bölümde eğlence ve atraksiyona devam edeceğim. Sadece finallerden ötürü uzun süredir bölüm atamamıştım ve ilk adımı şöyle kısa bir kesitle atmak istedim.
Yeni bölümde görüşmek üzere hoşça kalın:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ/Texting
Ficção AdolescenteGenç ve güzel doktor Mahperi'nin hayatı telefonuna gelen bir mesajla değişir. Başına sardığı şey ise belanın ta kendisidir.