Keyifli okumalar diliyorum..
buse_lik bak bakam nasıl olmuş😂Eyşan
Gün içerisinde konağın işlerine yardımcı olmak için mutfak'a hayriye ablanın yanına gittim. Bana iş yaptırmayı istemezdi bey kızısın sen derdi. Canım sıkılıyordu yapacak bir şey bulamıyordum.
Beni başından salmak için ufak tefek işler verdi. En azından biraz da olsa vakit geçmişti. Avluda bir o yana bir bu yana dolanan abimin yanına ilerledim. Çok tedirgin bir hali vardı. Gidip sormak istedim' Ağabey. Hayırdır ne bu halin '
' Git başımdan Eyşan. Zaten sinirliyim. '
' Bende onu merak ediyorum işte. Nedir derdin. '
' Berfin. Berfin'i başkasına verecekler. '
' Olur mu öyle şey. Berfin seni seviyor. Sevmediği birine veremezler. '
' Metin denilen herif öyle demiyor ama. Saçma sapan bir beşik kertmesi çıktı ortaya. Ben ne yapacağım şimdi. '
' Beşik kertmesi mi. Berfin bundan bahs etmedi bana hiç. '
' Kendisi de bilmiyormuş ki. Yeni öğrenmiş o da. '
' Deseydi ya babasına. Ben başkasına sevdalıyım diye. '
' Sen iyice unuttun herhalde töreleri. Verilen sözden cayılmaz. Bunun bedeli ölümdür. '
' Peki sen ne yapmayı düşünüyorsun. '
' Bilmiyorum ama bulacağım bir çare. Onun başkasının olmasındansa ölmeyi tercih ederim. '
' Umarım bulursun Ağabey. '
Diyerek yukarıya odama geçtim. Yine günlüğümü elime alarak bir şeyler karalamaya başladım. İçimden gelen her kelimeye bu satırlara dökerdim. Tek sırdaşım bu defterdi benim. Hiç kimseyle paylaşamadığım şeyleri bu defterle paylaştım hep. Biraz şiir biraz da bugün olanları yazdıktan sonra sonuna "D" harfini ekleyerek defterimi kapatıp kilitledim. Demir benim çocukluk aşkım sayılırdı. Lise yıllarımda Onu görmek için ders bahanesiyle sürekli Berfinlerin evine gidiyordum. Çoğu zaman evde olmuyordu tabii şirketlerinin başında oluyordu. Benim farkıma asla varamıyordu buna alışmıştım ama yine de istiyordu insan.. fark edilmek istiyordum. Demir tarafından fark edilmek. Beni ufaklık olarak görmemesini istiyordum. Belki de bende ona gösterememiştim bu sevgiyi. Berfin ağabeyinin aşka inanmayan biri olduğunu söylerdi. Acaba geçerli bir nedeni olabilir miydi.
En az 6 aydır görmüyordum Demir'i. Lise zamanında daha kolaydı ders bahanesi ile gidiyordum ama şimdi o derece fazla gidemiyordum. Akşam yemeği sonrası odama çıkarak uzanmaya başladım. Arslan abimin arabasının sesini duydum. Ne yapmaya çalışıyordu acaba. Umarım düşündüğüm şeyi yapmaya kalkışmazdı. Onu yaparsa iki aile arasında büyük bir kan davası başlayabilirdi. Bunun olmasını hiç kimse istemezdi. Metin amca ile babam çok iyi arkadaşlardı zaten. Araya töre girerse söz onlara bile düşmezdi olaya direk aşiret büyüklerine giderdi. Sonumuz hayır olsun inşallah. Berfin'i araman gerekiyordu herhangi bir şey söylemiş mi ağabeyim diye. Telefonumu elime alıp Berfin'in numarasına tıkladım. Bir kaç kez çaldıktan sonra cevap verdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN ( Töre )
FanfictionKitabımda tecavüz zorlama kadına şiddet vb gibi herhangi bir konu olmayacaktır ! ' Bu evdeki herkesin seni sevmesine korumasına güvenme. Seni benden kimse koruyamaz. Buna Baran'ın bile gücü yetmez. ' ' Ben sana ne yaptım Demir. Neden bana taktın bu...