Bölüm 20

267 20 93
                                    

Bölüm Şarkısı : Derya Bedavacı - Ama geçecek
Keyifli okumalar dilerim 😊🙏

Eyşan

Sabah gözlerimi açtığımda Demir yanımda yoktu. Söylediği gibi erkenden gitmişti belli ki. Hala sancım vardı devam etmemesine rağmen. Yataktan zorla çıkıp çekmeceden bir ağrı kesici aldım. Baş ucumda duran sudan bir yudum alıp bıraktığım bir not buldum. Demir yazmıştı zaten ondan başkası olamazdı.

" Günaydın Aşkım. Uyandığında yanında olmak isterdim ama biliyorsun işte. Gece herkes uyuduğunda yanında olacağım çünkü daha ayrılmadan özledim ben seni. Seni seviyorum... "

Notu yüzümde gülücükler açmasına sebep olmuştu. Bizim yayınlarımız yoktu belki de ama dünümüz ve bugünümüz vardı. Artık bende Demir gibi hiçbir şeyi umursamadan sadece bizim için yaşayacaktım. Saate baktığımda 9'u gösteriyordu. Herkes uyanmıştır muhtemelen bende giyinip aşağı indim. Her zamanki gibi kahvaltı masası hazırlanıyordu. Hazırlıklar bittiğinde herkes masaya toplandı. Ceyda denilen o kadın da buradaydı maalesef. Onun yüzünü görmek bile sinirlerimin tavan yapmasına sebep oluyordu. Demir'in yanına oturmuştu birde pislik kadın. Onu umursamamaya çalışarak kahvaltıma odaklandım. Baranın sesiyle birlikte gözlerim ona çevrildi.

' Demir bugün şirkete gelmene gerek yok senin. Benim girmem gereken bir toplantı var yarım saatlik boşuna zahmet etme istersen. '

' İyi olur. Benimde hiç gelesim yok bugün zaten. '

Ceyda denilen kadın iğrenç sesi ile birlikte konuştu.

' Canım bugün alışverişe çıkalım o zaman seninle olmaz mı. '

' Olur. '

Pislik işte. Olur demişti birde. Daha dün benimle birlikteyken bugün sevgilisini gezmeye çıkaracaktı utanmadan. Müsaade isteyip masadan kalktım. Orda olmaya devam edersem hiç iyi şeyler olmayacaktı. Odaya girip sinirlerimi yatıştırmak için kitap aldım elime kafamı dağıtmam lazımdı. Kapı birden açıldı içeriye Demir girdi. Hemen ayaklanıp karşısına dikildim

' Ne işin var burda. Çık dışarı. '

' Eyşan ne bu sinir. '

' Birde soruyor musun ya. Niye Ceyda'ya olur dedin. Çok mu özledin sevgilini. '

Demir çapkın çapkın sırıttı. Yanıma yaklaştı

' Sinirlenince ve kıskanınca çok seksi oluyorsun biliyor musun '

' Seni gebertirim. Gerçekten gebertirim seni Demir. '

' Tamam ya kızma hemen. Olur dememin bi sebebi var. Bitmesi gerektiğini söylemek ıçin olur dedim. Dışarıda daha rahat konuşuruz burada olacak şey değil bu şimdi.  '

' Yemin et. '

' Sen ciddi misin.'

' Ciddiyim yemin et. '

' Yemin ederim tek amacım oydu.'

' İyi. '

' Hala trip atmayacaksan sarılabilir miyiz. '

' Hayır. Ayrılda gel.'

Bu söylediğim ile birlikte gülümsedi belimden tutup birden kendine çekti.

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin