Bölüm Şarkısı: Gülşen - Bir ihtimal biliyorum
Keyfli okumalar diliyorum..Eyşan
Kalacağımız otele giriş yapmıştık Baran oda ayarlamak için resepsiyona ilerlediğinde bizde onu beklemeye başladık. Çok fazla beklemeden de yanımıza gelmişti zaten. Elinde üç tane anahtar vardı. Demir fark edince sordu
' Niye üç tane anahtar var elinde. Siz aynı odada kalmayacak mısınız. '
' Eyşan rahat etsin diye düşündüm. Geceleri çok horluyorum ben. Kız buraya tatile kafa dinlemeye geldi rahat etsin biraz.'
' İyi bakalım. '
Baran'ın horlamasına hiç şahit olmamıştım bunca zamandır. Demir'e yalan söylemişti. Muhtemelen odalarda yatacak koltuk kanepe tarzı bir şey olmadığı için bu yolu seçmişti. Benim için çok iyi olacaktı aslında. Uzun zamandır yalnız kalmaya ihtiyacım vardı bu çok iyi olacaktı. Yanımıza gelen iki kat görevlisi bavullarımızı alarak odalara kadar eşlik ettiler. Benim odamın tam karşısında Demir'in odası vardı Baran'ın odası ise benim sağ tarafımda kalıyordu. Baran yanıma geldi
' Sen geç dinlen biraz odada akşam yemeğine kadar. Yemekte görüşürüz zaten.'
Başımı sallayarak onayladıktan sonra odadan içeriye girip kapıyı kapattım. Demir zaten odasını öğrenip kendisini direk odasına atmıştı. Bende üzerimidekilerden kurtulup kendimi duşa attım hemen. Suyu istediğim sıcaklığa ayarladıktan sonra altına girdim. Suyu hisseder hissetmez rahatladığımı hissetmiştim. Gözlerimi kapattım kendimi sadece bu ana konsantre etmek istedim ama olmamıştı. Gözlerim kapanınca Demir'in arabada söylediği gelmişti aklıma. Demir'in hayatında bir kadın vardı olmasa o kadar emin konuşmalar yapmazdı değil mi. Kimdi bu kadın merak etmeye başlamıştım açıkçası. Aşık olduğum adamın evleneceği kadını merak etmem normal miydi. Aklıma gelen sahneler bir türlü bırakmıyordu peşimi. Demir'in evlilik sahnesi düşmüştü gözümün önüne. Kolunda başka bir kadınla nikah masasına ilerlemesi.. şuan gerçekten saçmalıyordum bir an önce kendime gelmeliydim. Suyun altında o kadar uzun kalmıştım ki ellerim buruş buruş olmuştu bile. Suyu kapatıp kenarda duran havluya uzandım. Havluyu bedenime sardıktan sonra banyodan çıkıp odaya geçtim. Saçlarımı kurulayıp taradıktan sonra üzerimi giyindim ve yatağa uzandım. Kendimi rahatlamış hissedemiyordum şimdi. Banyo ya girdiğim ilk an öyle hissetmiştim ama aklıma Demir ve söyledikleri geldikten sonra tüm rahatlık uçup gitmişti sanki üzerimden. Kafama takılmıştı ve ben buna engel olamıyordum.
***
Yatakta uzandığım yerden doğrulup telefonun saatine baktım akşam 19:30'u gösteriyordu akşam yemeğine yarım saat kalmıştı. Kapının tık-tık sesini duyunca yataktan doğrulup kapıyı açtım Baran gelmişti tahmin ettiğim gibi.
' Şey. Yemeğe iniyoruz Demir ile sende hazırlanıp gel istersen. '
' Tamam beş on dakikaya kadar geliyorum bende siz inin. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN ( Töre )
FanfictionKitabımda tecavüz zorlama kadına şiddet vb gibi herhangi bir konu olmayacaktır ! ' Bu evdeki herkesin seni sevmesine korumasına güvenme. Seni benden kimse koruyamaz. Buna Baran'ın bile gücü yetmez. ' ' Ben sana ne yaptım Demir. Neden bana taktın bu...