Bölüm Şarkısı : Sura İskenderli - Dinle
Keyifli okumalar dilerim 🙏Eyşan
Yatakta oturmuş Demir'in gelmesini bekliyordum. Baran ile konuşacaktı bugün. Ne tepki verecekti çok merak ediyordum. Ben düşüncelere dalmışken Kapı açıldı Demir içeriye girdi. Hemen ayağa kalkıp karşısına dikildim
' Hoş geldin. Ne oldu konuştunuz mu ne dedi Baran.'
' Dur bir sakinleş. Korkma olumsuz bir tepki vermedi. Söylemiştim sana. Barandan başka kimse anlayamaz bizi.'
Şaşırmıştım buna. Baran gerçekten olumlu mu karşılamıştı bizi.
' Na-nasıl. Yani Baran bizi. '
' Evet aşkım. Baran zaten şüphelenmiş bizden. Yani epeydir farkındaymış ama emin olmadan bir şey söylemek istememiş. '
' Belki de sırf bu yüzden bana dokunmadı.'
' Öyle olduğunu sanmıyorum. Baran çisem'e aşık olduğu için onun aşkına ihanet etmek istememiş. '
Bu cümle benim canımı yakmaya yetmişti. Baran aşkına sahio çıkan bir adamdı ama Demir beni aldatmıştı. Hemde ilk dega onun olduğum gün yapmıştı bunu. Neden biraz olsun Baran'a benzememişti ki. Beni sevdiğine aşık olduğuna emindim ama nasıl yaptığına bizi neden bu hale düşürdüğüne anlam veremiyordum. Demir yüzümün düştüğünü ve gözlerimin dolduğunu fark edince yaklaştı.
' Özür dilerim. Yaptığım her şey için özür dilerim.'
' Bir önemi var mı artık özür dilemenin. Benden seni hemen affetmemi de bekleme Demir. Seninle kaçıyor olmam hiçbir şeyi değiştirmeyecek.'
' Biliyorum. Beni hemen affetmeyeceksin belki de bana olan güvenini tamamen kaybettin. '
' Sana hala güveniyorum. Mesela çok iyi bir baba olacağına eminim. Bizim tekrar biz olabilmemiz için güvenimi tekrar kazanman gerekiyor ama. Şuan beni tekrar aldatmayacağına emin olamıyorum mesela. Bunu aşmama yardım edecek misin Demir. Sana tekrar tamamen güvenmemi sağlayacak mısın. '
' Yapacağım. Ne olursa olsun bana tekrar güvenmen için elimden gelen her şeyi yapacağım. '
Sadece başımı salladım onun bu cevabına karşılık.
' Sen hazırlandın mı. Yavaş yavaş çıkmamız gerekiyor artık. Geç kalmayalım uçağa. '
' Hazırım. Sen bir şey almayacak mısın. '
' Arabada benim kıyafetler. Çok bir şey almana gerek yok seninde. Sadece acil eşyalarını alsan yeter ne gerekiyorsa alırız.'
' Şey biz nereye gideceğiz onu söylemedin sen bana. '
' Venedik için aldım ben biletleri. Senin istediğin başka bir yer varsa gidebiliriz. '
' Yok fark etmez. İyi yapmışsın. Sen gitmiş miydin daha önce oraya. '
' Çok değil bir iki kez gitmiştim. Güzel yer ama seveceğine eminim. '
' Anladım. '
' Tam aşıklar için bir yer. İstediğin kadar gezeriz birlikte. '
' Ceyda varken nasıl olacak o. '
' Ceyda bize karışamaz Eyşan. Bebeğimizi kucağımıza aldıktan sonra yüzünü bile görmeyeceğiz artık. '
' Ceyda ya güvenmiyorum bu konuda. Senden para koparmak için yine karışımıza çıkabilir. '
' Ona cesaret edebileceğini sanmıyorum. Sen bunları düşünme. Hazırsan çıkalım herkes uyumuştur. Şimdi ben çıkayım sende on dakika içersinde gel yanıma. Valizini ver istersen bana. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN ( Töre )
أدب الهواةKitabımda tecavüz zorlama kadına şiddet vb gibi herhangi bir konu olmayacaktır ! ' Bu evdeki herkesin seni sevmesine korumasına güvenme. Seni benden kimse koruyamaz. Buna Baran'ın bile gücü yetmez. ' ' Ben sana ne yaptım Demir. Neden bana taktın bu...