Bölüm 7

284 22 31
                                    

Bölüm Şarkısı: Grup Roj - Duydum ki bensiz yaralı gibisin
Keyifli okumalar dilerim..

Hatırlatma
Çisem & Baran

' Kağıt üzerinde. Ben Eyşan'a elimi bile sürmedim. '

' Se-sen. Yani doğru mu duydum ben. '

' Evet. Ben senden başka kimseyi istemiyorum Pelin. '

Baran
Buradan sonrası birazcık (+18) olacaktır dileyenler atlayabilir..

Çisem mutluluk içersinde gülümsedi bana. Tekrar dudaklarıma yapışarak yarım bırakmış olduğu düğmelerin tamamını çözmeye başladı. Ondan ayrılıp emin misin der gibi yüzüne baktığımda sessizce fısıldadı.
' seni hissetmek istiyorum ' bu saatten sonra kendimi tutamazdım tutmadım da zaten. Bende onun üzerindeki herşeyi bir çırpıda çıkarmaya başladım. Yatak odasına gidene kadar üzerimizde iç çamaşırı kalana kadar her şeyi çıkarıp atmıştık. Çisemi yatağa uzattıktan sonra üzerine ağırlığımı vermeden uzandım. Gözleri kapalıydı Çisem'in utanıyor muydu. Usulca fısıldadın kulağına. ' utanma benden aç o güzel gözlerini' Çisem dediğimi yaparak gözlerini araladı. Üzerindeki iç çamaşırlarını çıkarmaya başladım alt çamaşırını çıkartırken bana yardımcı olmak için kalçasını hafiften yukarı doğru kaldırdı. Ayağa kalkarak bende kendi iç çamaşırımı çıkardım. Tekrar yatağa gelerek kendimi Çisem'in üzerine bıraktım. Titriyordu korkudan mı heyecandan mı bilemiyordum. Onu rahatlatmak için saçlarını okşayıp dudağına minik bir öpücük kondurdum. Bacaklarını ayırıp arasına girdim. ' sakin ol. ' diye fısıldadım. Çisem ' e-elimde değil. ' diyerek cevap verince tekrar konuştum. ' canın çok az yanacak ilk olduğu için. Elimden geldiğince yavaş olurum. ' başını olumlu anlamda sallayınca yavaşça içine girdim. Çisem acı içinde inleyince biraz bekledim hareket etmedim. Bir kaç dakika sonra yavaş olmaya özen göstererek içinde hareket etmeye devam ettim. Bu kez zevk aldığını belirten sesler çıkarıyordu Çisem. Sonunda ikimiz de rahatlayınca kendimi üzerine bıraktım nefes nefese. Çisem de benden farklı değildi. Umarım pişman olmazdı bunun için..

***

Eyşan

Kahve servisini yaptıktan sonra arka bahçeye çıktım biraz hava alsam iyi olacaktı sanırım. Adım sesleri duymaya başladığımda sesin geldiği yöne baktım Demir bu tarafa geliyordu. Ben ondan kaçmaya çalıştıkça sanki o bunu biliyor gibi dibimde bitmişti. Senden kaçıyorum gelme diyemezdim neden kaçtığımı sorunca bir cevap veremeyecektim çünkü. Ben kendi kendime düşünürken Demir fazlasıyla yaklaşmıştı tam yanımda duruyordu şuan.

' Kocan nerde. Saat epey geç oldu. '

' Mesaj atmış işleri uzun sürecekmiş sanırım.'

' Kesin öyledir. '

' Ne demek istiyorsun. Neden yalan söylesin ki bana.'

' Boşver. Nasılsa yakında öğrenirsin. Evlilik nasıl gidiyor. '

Delirecektim en sonunda. Niye böyle sorular sorup duruyordu. Benden ne dememi bekliyordu.

' Normal. Neden soruyorsun bunu. '

' İçimden geldi. '

' Bana sormuş olman garip. Normalde abine sorman gerekmiyor muydu. '

' Ben senin için nasıl gittiğini merak ettim. Baran için nasıl olduğunu merak etsem oma sorardım değil mi. '

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin