Bölüm 8

281 20 28
                                    

Bölüm Şarkısı: Naşide Göktürk - Unutmak istiyorum
Eyşan

Günlüğümü nerden bulmuştu o. Allah kahretsin her şeyi öğrenmişti. Şimdi ne yapacaktım ben

' Sen. Sen onu. '

' Evet. Demek ki yeterince güzel saklayamamışsın. '

' Demir ben. '

' İnkar mı edeceksin. Bari bu konuda korkak olma Eyşan. Şimdi söyle ben senin canını ne zaman ve nasıl yaktım. Onu günlüğüne yazmayı unuttun sanırım. '

Aklıma o gün gelmişti yine. Bunu günlüğüme bile yazamamıştım. Demir'i bir kadınla çok samimi bir şekilde görmüştüm lise zamanlarında. Kadın Demir'i dudağından öpmüştü. Berfin'in yanına gelmiştim o gün ama Demir ve o kadını o şekilde görmeyi beklemiyordum. Demir beni görmemişti. O günün akşamında hastalanmış günlerce yataktan çıkamayacak hale gelmiştim.

' Buraya gelmiştim Berfin ile ders çalışmak için. Sizi gördüm o kadınla. Kadın seni dudağından öptü gözümün önünde. '

' Gaye'den bahs ediyorsun. '

' İsmini bilmiyorum. Öyle işte söyledim. Rahatladın mı şimdi. '

' Devamını da izleseydin o zaman. Madem gördün. Ondan da kaçtın değil mi. Sen korkaksın. Aşkına sahip çıkamayacak kadar korkaksın. '

' Sen beni ufaklık olarak gördün hep! Ne yapmamı bekliyordun. '

' Aptalsın! Tam bir aptalsın sen Eyşan. Ayrıca da körsün. Ben Baran'a neden öfkelendim sanıyorsun sen. '

' Neden '

' Senin yüzünden. Ben seni kendime bile yakıştıramıyordum ki. Kalkıp Baran'la evlenmeyi kabul ettin sen. '

' Neden yakıştıramadın o kadar mı çirkinim senin gözünde. '

' Saf mısın sen. Küçüksün küçük. Ben ne zaman seni düşünsem kendime kızardım napıyorum ben diye. Ben niye şimdiye kadar sana gelmedim sanıyorsun. '

' Gelseydin! Tek suçlu ben ve Baran değiliz. Madem seninde bana karşı hislerin vardı gelseydin. Aramızda sadece 4'5 yaş var bunun arkasına sığınarak kaçtın işte sende. Sende korkak herifin tekisin Demir. '

' Ben korkak değilim. Mantıkla davranmak ne zaman korkaklık oldu. '

' Mantık mı. Sen ne mantığından bahs ediyorsun ya. İnsan sevince mantığı düşünür mü. Sen duygularından kaçtın. Aşık olmaktan korkuyorsun çünkü. '

' Korkmuyorum dedim. Korkuyor olsam gelip sana söylemezdim bunları. Bu korkaklık değil. '

' Ya sen doğru düzgün itiraf bile edemedin ki hala daha. Ben senden daha cesurum aşkta. Aşık oldum sana diyebildin mi şimdi bile. Ben beni sevebilme ihtimalini düşünmedim bu da senin yüzünden. Bana sürekli ufaklık diyordun nasıl düşünecektim. '

' Hissetseydin o zaman. Ben diyemediysem hissetseydin. '

' Duygusuz birinden mi. Ya en ufak bir duygu kırıntısı göstermedin bana nasıl hissetmemi beklersin benden. Sürekli küçük bir çocukmuşum gibi davrandın bana. '

Demir derin bir nefes aldı sinirlendiği her hâlinden belli oluyordu ama bende tutamamıştım kendimi. Bana karşı hisleri olduğunu anlamama hiç müsaade etmemişti ki o. Şimdi benden anlamamı hissetmemi bekliyordu.

' Artık bir önemi kalmadı dediğin gibi. Başlamadan bitti. Ben sevmeyi bilmiyordum haklısın. Sana aşık oldum mu bilmiyorum ama sürekli seni görmek istiyordum o zamanlar. Bu yüzden Berfin bahanesiyle sürekli okula geliyordum. '

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin