Bölüm 5

347 23 32
                                    

Bölüm Şarkısı: Taladro - Geceler
Keyifli okumalar dilerim.. 
Eyşan

Buraya kadardı işte her şey buraya kadardı. Düğün bitmiş misafirler dağılmaya başlamıştı. Şimdi ise 'bizim' için hazırlananan 'gerdek' odasında yatağın ucuna oturmuş öylece boşluğa bakıyordum. Baran hala gelmemişti akrabaları henüz gitmemişti. Öylece yatakta ne kadar oturdum bilmiyordum en sonunda yorgun düşen bedenim yatağa yığılıp kalmıştı.

***

Gözlerimi açmamla bulunduğum odanın verdiği yabancılıkla kısa bir süreliğine şaşkın geçirdim sonra olanları hatırlamıştım. Yataktan doğruldum. Yatağın tam karşısındaki koltukta uyumuş olan Baran'ı görmeyi beklemiyordum. O uyanmadan odanın içinde bulunan banyo ya girerek üzerimdeki gelinliği çıkarıp rahat bir şeyler giydim odaya geri döndüm. Baran uyanmış oturuyordu koltukta. Şimdi kimin konuşması gerekiyordu bilmiyordum ben düşünürken baran konuştu.

' Nasıl hissediyorsun kendini. Dün gece epey yoruldun sende. '

' Şey biraz yorgunum. Sen nasılsın. '

' Bende. Geç geldim geldiğimde sen uyuyordun. '

Başımı salladım ve bağışlarımı yere çevirdim. Baran haricinde her yere bakıyordum. Şimdi ne olacaktı. Baran sanki yine anlamış gibi konuşmaya başladı.

' Kafandakileri az çok tahmin edebiliyorum Eyşan. Merak etme. Bu evlilik asla gerçek olmayacak. '

Ne. Ne demişti. Doğru mu söylüyordu Baran.

' Sen. Sen ciddi misin. '

' Evet. Bunu sen ve benden başka kimseye bilmeyecek ama aramızda bir sır olarak kalacak. Şimdi kapat gözlerini buna görmek istemeyebilirsin. '

' Neyi. '

' Birazdan anlayacaksın şimdi kapat gözlerini lütfen. '

Fazla uzatmak istemeyerek gözlerimi kapattım. Hışırtı gibi çıkan ses duymamla irkildim ama ondan bir ses gelmeden açmadım gözlerimi.

' Aç şimdi yavaş yavaş. '

Gözlerimi açmaya başladığımda elinde yatağın çarşafı duruyordu ters çevirip gösterdiğinde daire içinde kan görmeyi beklemiyordum. Korktum.

' Baran sen ne yaptın. Bu kan nerden çıktı. Yaralandın mı ne oldu. '

' Korkma bir şeyim yok. Birazdan birisi gelir kapıya çarşafı almak için bunu verirsin. '

Söylediklerini idrak edince utanmış ve üzülmüştüm. Benim yüzümden kendine zarar vermek zorunda kalmıştı.

' Peki sen nereni kestin. Pansuman falan yapalım mikrop kapmasın. '

' Ben hallederim. Görünmeyecek bir yerimde olması gerekiyordu bende bacağıma bir çizik attım. '

' Ama çok kan var burada. '

' Endişe etmene gerek yok Eyşan. Çok acımıyor zaten. Ben şimdi banyo ya gidiyorum benden sonra da sen girip bi duş al inandırıcı olsun. '

' Ta-tamam. '

Baran banyo ya girince bende yatakta oturdum beklemeye başladım. Baran çok iyiydi. Bunca zaman boşu boşuna korkmuşum meğer. Baran ile çok iyi dost olabilirdik bundan sonra. Herkes bizi karı koca sanarken biz iki iyi dost olurduk. En azından Aşkıma ihanet etmemiş olacaktım o bu Aşkı bilmese bile.. Baran da ihanet etmemişti. Kalbinde her kim varsa ihanet etmemişti aşkına. Zaten bir insan Sevmediği birine nasıl dokunur anlamazdım hiçbir zaman. Baran benim resmen kocamdı ama o bana dokunmuş olsaydı midem kaldıramazdı benim. İnsanlar nasıl yapabiliyorlar bunu. Nasıl mideleri kaldırıyordu. Belki de canıma kıymak bile isteyebilirdim dün gece olması gereken olsaydı. Baran'ın yerinde başka bir adam olsa yapardı buna adım gibi emindim ama o yapmamıştı. Banyo'nun kapısı açıldığında düşüncelerim de bölünmüştü. Baran üzerini giyinmiş çıkmıştı.

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin