Bölüm 14

289 21 46
                                    

Bölüm Şarkısı: Kayahan - Bir Aşk Hikayesi
Keyifli okumalar dilerim 😄🙏
Eyşan

Demir gibi değildim ben. O kim bilir kaç kişi ile yaşamıştı bunu ama benim ilkti ve bunu bile söyleyemiyordum ona. İnsan nasıl bu kadar çaresiz olabilirdi ki. Öpüşü çok derinden ve sertti. Artık nefesim kesilmeye başlamıştı ama geri çekilmek için bir adım atmıyordum. Demir yavaş yavaş ayrıldı benden kapalı olan gözlerimi açtım Demir'in gözleri de aralanmaya başladı bakışları değişti yine. Birden geriye çekti kendini. Pişman olmuştu bunu sarhoş bile olsam anlamıştım. Benim en çok istediğim şey yaşanmıştı aramızda ama Demir pişman olmuştu. Bunu beklemiyordum. Kalbim kırılmıştı bu hareketi karşısında. Biraz durup bekledikten sonra konuştu.

' Eyşan. Biz- '

' Gerek yok. Anladım ben. Çıkar mısın odamdan uyumak istiyorum. Belki geçer. '

' Anlamadım. Ne geçer. '

' Kırgınlığım. Uyuyunca geçer derler ya. Belki geçer. '

' Ben çok özür dilerim. Demek istediğim şey.'

' Demir. Yapma ne olursun. Biliyorum zaten üstüne basa basa söylemene gerek yok. Anladım ben ne demek istediğini. '

' Pişman değilim. '

Doğru söyleyip söylemediğini anlamak için gözlerine baktım. Yalan söyleyen birinin bakışlarına benzemiyordu. Yanlış olduğunu biliyordum ama en azından pişman olmadığını bilmek bile ufakta olsa mutluluk serpmişti içime.

' Ben gideyim artık. Sende uyu dinlen. '

O kapıya doğru ilerlerken hiçbir şey yapmadan öylece dikilmiş bekliyordum. Gözlerim boşluğa bakıyordu. Kendimi sıkıyordum ağlamamak için. Demir'e bakarsam dayanamaz ağlardım. Kapıdan çıkıp gittikten sonra kendimi ve akmaya hazır göz yaşlarımı serbest bıraktım. Yorulan bedenimi tutamadım yere çökerek sesli sesli ağlamaya başladım.

***Sabah saatlerinde gözlerimi açmaya başladığımda başımdakı keskin ağrı da ortaya çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***
Sabah saatlerinde gözlerimi açmaya başladığımda başımdakı keskin ağrı da ortaya çıkmıştı. Yataktan çıkmak zor olsa da kalkmam gerekiyordu mecburen. Kahvaltı saati yaklaşıyordu. Pek bir şey yiyemeyecek olsamda inmem lazımdı. Yataktan kalkarak direk banyo ya yöneldim. Aynada kendime baktığımda oldukça kötü gözüküyordum. Gözlerim ağlamaktan şişmişti berbat bir görüntüydü bu. Dün gece olan her şeyi hatırlıyordum istemsiz olarak elim dudaklarıma gitti gözlerimi kapadım aynı sahne canlandı gözlerimin önüne. Sonrası zaten rüya bitişi gibi bir şeydi. Gerçekler yüzümüze tokat gibi çarpmıştı.. elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinmek için odaya geri döndüm. Üzerime bir tişört bir pantolon geçirdikten sonra aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaptım. Göz altlarım daha iyi gözüküyordu en azından şimdi. Restorana indim Baran ve Demir çoktan inmişlerdi bile. Demir'in yüzüne bakmadan geçip oturdum yerime. Kahvaltı bittikten sonra Baran gezmeye götürmek istediğini söyledi. Bu bana iyi gelebilirdi belki de. Demir'e sorduğunda ise gelmek istemediğini söyledi. Bütün İstanbul'u gezmiştik neredeyse. Otele döndüğümüzde saat gece yarısını geçmişti. Odama girer girmez uyumuş kalmıştım.

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin