Bölüm 25

205 12 77
                                    

Bölüm Şarkısı : Aşk Hikayem
lorinogras5600 geçmiş doğum günün kutlu olsun canım nice senelere 😘 keyifli okumalar dilerim

Eyşan

1 Hafta Sonra

Dağ evinden döndüğümüz günün ardından tam bir hafta geçmişti. Bir haftadır Demir eve gelmiyordu aramıyor sormuyordu bile. Nerede olduğunu bilmek zor değildi. Muhtemelen beni buraya bırakıp geri dönmüştü dağ evine. Ona evlenmesini söylediğimde yüzünde gördüğüm acı içime oturmuş silinmek bilmiyordu. Gözlerimi kapatsam acı çekerkenki bakışını görüyordum ve elimden bir şey gelmiyordu. Bu da benim canımı yakıyordu. O da beni paramparça etmişti ama onun acı çektiğini görmek daha çok yakmıştı canımı. Bizim hikayemiz yoktu belkide. Sadece küçük bir umuttu. Hatta boşu boşuna bir umuttu bizimkisi. Evdeki herkes uyumuştu ama benim uykum gelmiyordu bir haftadır olduğu gibi. Onun iyi olduğunu biliyordum ama haber vermeyince içime bir kurt düşüyordu maalesef. Ayağa kalkıp odanın ışığını kapattım. Yatağa uzandım gözlerimi kapadım. Aniden telefonuma gelen bildirim sesi ile irkildim. Baş ucumda duran abajur'ü açıp telefonu elime aldım. Demir mesaj atmıştı.

" Kapıyı aç konuşmamız gerekiyor."

Demir buraya gelmişti. Hemen yataktan çıkıp sessizce kapıyı açtım Demir içeriye girdi

' Demir. Ne işin var burada. Bir haftadır yoksun gecenin bir vakti buraya geliyorsun.'

' Boşver şimdi onu. Konuşmama izin verecek misin artık.'

' Söyle bakalım ne söyleyeceksen.'

' Bugün Ceyda ile birlikteydik. Konuştuk biraz.'

' Bunları bana neden anlatıyorsun. '

' Dinle lütfen. Bebeği istemediğini söyledi bana. '

Buna şaşırmıştım. Nasıl istemezdi kendi canını

' Ne demek istemiyor. Şaka mı bu. '

' Hayır. Bana bir teklifte bulundu. '

' Ne teklifi. '

' 3 Milyon karşılığında bebeği tamamen bana vermeyi teklif etti. Zaten en başından beri buydu onun amacı. Para için benimle birlikteydi.'

' Ben doğru mu anladım. Ceyda para karşılığında bebeğini mi satacak. '

' Evet. Şaşırmamak lazım Ceyda kendinden başka kimseye değer verip sevmez ki. Onun tek amacı para. '

' Peki sen ne dedin ona. '

' Kabul ettim Eyşan ne yapacaktım. Aksi taktirde bebeği satacak başka birini bulacağını söyledi bana. '

' Yok artık. Bu nasıl bir kadın Demir. Kendi bebeğini bir başkasına nasıl satar bir anne. '

' Bana bebeğin benden olduğuna inanmazsam test yaptırabileceğimi söyledi. Bu testler anne karnında da oluyormuş sanırım. '

' Olmaz. Kabul etmeseydin. '

' Neden ki. '

' Bebeğe zarar verebilir o test. Anne karnında olan testler bebeğe zarar verebiliyormuş. Doğduktan sonra yaptırırsın çok istiyorsan. '

' Peki sen nasıl istersen. '

' Demir. O bebeğe kim annelik yapacak. '

' Bunu gerçekten soruyor musun. Onun annesi sen babası da ben olacağım Eyşan. '

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin