8:40 a.m
Aku pun turun drpd bas yg dinaikiku sepanjang perjalanan dari Canada ke Seoul. Turun je aku dari bas tu, mata aku xprnh lekang tngok makhluk bergerak² dpn aku.
"Rmai gile manusia dtg kem rupanya" sambil aku tngok sekeliling, aku berjalan menuju ke arah beg² yg diturunkan dari bas. Bertimbun mcm gunung diorang susun. Ape ni pikir bundle murah ke?
Apahal susah sgt tarik beg ni, aku bwak batu ke yg bertimbun ni batu? Susah beno.
Kemudian aku ternampak sorang budak ni hek eleh ensem la, ok no eljibiti at camp. Aku pun apa lagi, panggil la dia tu tolong tarik beg.
"Wehh,kau sini jap"panggilku
Pusing tngok depan belakang kiri kanan. "Me?"
"Ye lah,ade kau nmpk mata aku ni pndang pokok -_-"
"Halah..mane a tau..ha nak ape panggil ni"
"Ni..tolong aku tarik tali beg ni..ppali"
"Bangsat punya manusia,pikir kan ape lah..beg pun kau tak leh tarik ke" Cuba utk menarik. Astaga, kau bawak ape ni? Berat gile!
"ouh..aku bawak van jenazah..bawak baju lah,soalan SPM mana kau kasi ni??"
Aku pun terus berperang mulut sehinggalah seorang jebon ni dgn muka selamba badak nya menarik tali beg aku. Terbatu aku dgn babun ni tadi. Lantak Ah aku nak kasi nama apa pun, asalkan kau bahagia
"Oh..Gomawo Chinggu..Kevin imnida"aku hulurkan tangan utk bersalaman ye lah tak kan nak cebok kot..
"Nae..Hyunjae imnida..and sebagai pembalasan..belanja aku ayam"
"Ok..no problem bro" aku menepuk bahu Hyunjae.
"Xnak kenal aku ke?:(("
"Dah tu..nama apa??"Tanya kitorang serentak.
"Ohoho..Younghoon imnida..Heheh.. Pis yow"
"Ok..now..korang bilik mana"tanya Hyunjae. "Middle Mind"jawabku. (author tak tau apa²,main tembak je ni hahah). "Eh..sama lah"kata Younghoon. "And..kita smua sama"kata Hyunjae sambil memeluk dua org sahabat barunya.
Jap.. Watak utamanya Kevin, pahal dia pulak yg kekurangan dialog..
Sdg syok mereka berbual.. Tetiba..
To be continue
Pliss vote and write down a comment that can give me semangat utk continue my story muahhahaha BI AKU TEROK WEH! Mybe this is slow update. Just wait for new chap.
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.