Srsly?! Budak ni xprnh srs ke ape? - Hwall
"Eo?Jinjja?!"terkejut beruk Hwall bila Kevin ckp mcm tu.
Kevin yg dari tadi mmg xde prsaan ttiba srs.
"Gmbr omma kau.. Ada bwak?"tanya Kevin.
"Ad..ada"gagap pulak si Hwall ni.
Mereka ber-2 trus mncari gmba yg dikatakan sbntar tadi.
"Aku kira smpai 3..kita tunjuk srentak tau"kata Kevin lgi.
Hwall hnya mengangguk. Dia rasa Kevin dpat fikir apa yg difikirkannya dari awal tadi.
"1.. 2.. 3"
Mereka terus menunjukkan gmbr trsbut. Both of them brasa sgt terkejut. Mereka cantumkan gambar tadi. Kevin mngmbil gmbr ommanya manakala Hwall mngmbil gmbr appanya.
"Ni.. Appa"kata Hwall mngusap gmbr itu.
"Ye..dan ni pulak omma"kata Kevin lalu mmndang wajah org yg serupa dgnnya itu.
"Aku dah Agak.. Aku dah fikir perkara ni sjak aku dngar story kau"Kata Hwall.
"And.. Thts mean.."Kevin melihat gmbr parentsnya. "We're twin"kata Kevin lagi lalu melihat wajah Hwall di depannya.
"Yeah.. Thts right"Kata Hwall. Mereka berpelukan.
.
.
.
Malam itu, mereka tidak pergi ke kantin. Wlaupun Pn.Jihyo memanggil, tapi alasannya ialah mahu meluangkan masa bersama.Dalam mereka berbual, terdetik satu idea di dlm otak Kevin. Dia trus menanyakan pada Hwall.
"Hwall.. Aku nak tanya ni"tanya Kevin.
"Kau tanya ke tak tanya telinga sedia mendengar."Kata Hwall.
"Aku nak sgt jumpa omma.. Kau mesti nak jumpa appa kan?"
"Ofclah..and then?"tanya Hwall. Dah serupa Kevin pulak.
"Apa kata kalau kita berubah tempat?.. Kau balik ke Canada. Aku pulak Paris."Kata Kevin. "Please!".
"Eh..apasal pulak?nnti diorang tanya knapa ni knapa tu.. Cam mana?"tanya Hwall bangun lalu duduk.
"Alah kan sng kita belajar prangai sndiri. Lagipun muka kita sama. Tu yg paling ketara kan."Kata Kevin lagi.
"Hmm.. Pndai jgk kau ni ek.. Klau mcm tu.. Oklah..aku setuju"kata Hwall.
Kevin mnjrit kegembiraan. Hwall juga gembira kerana dia tak sangka yg dia dpt berjumpa dgn kembarnya sendiri di Kem. Itu lah hari yg paling happy.
11:43p.m
"Alah..baru tadi kau terjerit jerit.. Skrang tido dah.. Dasar namja not to srs..hahah"kata Hwall ingin menutupkan mata.
"Ehem.. Hyung la"kata Kevin ttiba.
"Ohoo..nae..hyung."
Opss.. Book blum tamat.
To be continue.
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.