12

196 29 1
                                    

Keesokannya

Dimana itu ialah hari terakhir mereka di kem. Hwall dan Kevin awal² sdh bersiap.

Tapi.. Kali ni mereka akn balik ke tmpt yg berlainan. Kevin pulang ke Paris utk bertemu ommanya manakala Hwall akn balik ke Canada utk bertemu appanya.

Mcm mana dgn perangai? Rupa? Ohoo.. Dont worry. Masing-masing dah belajar cara hidup masing².

Kringgggggg

Amboi panjang nau bunyi tu.

"Hyung.. Nanti dkt sana jgn lupa berlakon jadi Hwall tau"kata Hwall.

"Ye.. Mcm hyung tak tau je kau ni.. Kau pulak jgn lupe jadi aku tau"kata Kevin sambil menunggu 'kereta mewah' yg akn ditumpang olehnya.

Tanpa sedar 4 sahabat yg berada di CHAPTER 1,2&3 iaitu Younghoon, Hyunjae, Sunwoo dan Eric mengejutkan mereka berdua.

WOII JEBON BERDUA!!

Terkejut beruk babun dua ekor tu. Tak guna punya manusia.

"Woii korang ni xde krja ke.. Kang kitorang mati terkejut mcm mana.. Mulut masing-masing longkang.." Kata Kevin dgn geram.

"Nak makan penumbuksss ni?"Tanya Hwall lagi.

TAPI LAH SATU YG BUAT DIORANG HAIRAN NAK MATI. Mcm mane dua ekor ni berdamai?

"Kevin.. Ni.. Mcm mane ngn.. Korang?"tanya Younghoon sambil menunjuk² Hwall guna bibir dia.

"Woi sejak bila gagap ni?.. Ada story yg panjang disebalik hidup kitorang.. Kan Hwall"sambil memeluk bahu Hwall.

Hwall menganguk dan berkata "Ya.. Hyung xnak gitau diorang ke?".

"Selagi hyung xdenga diorang tanye,selagi tu hyung xgi tau"

Sunwoo pulak mulut celopar tu "Siot..mende Hyung kau?"tanyanya.

Hyunjae pulak trkjut dengar Hwall panggil Kevin dgn panggilan 'Hyung'. Eric yg sorang mulut murai ni tanya.

"Wehh.. Ape citer"Eric peluk bahu Hwall. Amboi kemain lagi tolak tangan Kevin.

"Panjang storynya."Kata si kembar tu serentak.

"Pendekkan la ngok"kata mereka ber-4 serentak lagi.

woi.. hari serentak sedunia ke? Ehe..

"Ok.. Kitorang twin.. Twin sebenar bukan plastik"Kata Kevin sambil flip rambut. Hwall pulak tersengih gitu.

And..

To be continue. 🔥💙

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now