6

224 30 0
                                    


03:00 a.m.

Kelihatan tiga org serupa penyamun memecah masuk ke salah sbuah bilik yg ada di dorm. Selepas berjaya memasuki bilik trsbut, mereka keluarkan peralatan dari beg.

"Wehh..benang ni nak ikat mana"tanya Eric kpd Hwall.

"Aku nak kau ikat dkt setiap penjuru bilik..biar serupa sarang labah²..pastu kau ikat dkt pergelangan kaki dan tangan."arah Hwall kpd Eric. Eric apa lgi, terus buat gaya 'aiya capten'.

Mereka pun membuat krja masing². Kelihatan Sonwoo sdg mengisi minyak ke dlm satiap belon. Ada yg bersaiz besar dan ada yg kecil. Dia membuat kerjanya dgn tekun, kemas dan bersih. Kemudian digantung pada benang yg melimpasi setiap katil.

Hwall pula menuang sebotol madu di setiap wajah penghuni bilik tersebut (kecuali dia,eric dan sunwoo). Hwall mmbuat dgn tenang sekali, muka byk selamba dgn terkeke dia menuang.

03:45 a.m

Akhirnya, kerja mereka sdh selesai. Mereka pun balik ke bilik semula dgn senyap.
.
.
.
Keesokan paginya, awal² lagi Hwall, Eric dan Sunwoo tunggu luar bilik Middle Mind.

Tidak lama selepas alarm berbunyi, kedengaran suara jeritan pondan kedengaran.

*situasi dlm bilik Middle Mind*

Bangu shaja Kevin dari katil, dia sedari bhwa mukanya terasa sgt melekit. Dia merasa cecair yg ada pada mukanya, dia pun terus berdiri. Tidak lama berdiri, dia terus dibasahi air dan minyak sekaligus. Younghoon apatah lagi, memang jerit ah. Hyunjae pula...

"Ku pasrah kan smua pada tuhan"

Kevin tau ini mesti angkara 3 ekor babun yg xpuas hati member kena ketuk penyapu smlm.

"Euww..melekit si*l..sape buat kerja amal yg xberfaedah ni"kata younghoon sambil mengelap mukanya.

"Ni mesti krja team The Maknae"kata Kevin pula.

"Halah..budak² ni kan,adoii..nang sengaja cari nahas"kata Hyunjae dgn begitu marah.

Tiba²,dtg Pn.Jihyo utk...

Utk? Haha.. Kalau nak tau, continue mmbca gais. Author mmg jenis suka buat pendek².So, jgn marah
Jgn lupa vote.

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now