Swimming pool
Sekarang masa utk bermandi-manda. Hwall dan Kevin turut menjadi dugong sakai. Habis org lalu atas basah diorang percik. Pastu digelaknya org marah.
Tn.Moon tersenyum. 'kali pertama aku tengok Kevin gembira mcam ni'.
Heo cafe
Pn.Moon duduk di kerusi yg berdekatan dgn meja bar. Dia memesan minuman. Tengah syok dia tunggu pesanan sampai, seorang wanita lagi duduk disebelahnya.
Pn.Moon tidak menghiraukannnya. Tak lama selepas itu,pesanannya pun sampai bersama resit.
"Sila sign ye"
Biasa la hotel 5 bintang.
Wanita disebelah tadi iaitu Cik Besi melirikkan mata ke arah nama Pn.Moon yg tertera di atas kertas.
'Moon Joonhyun'
"Ohmygod.. U ke pemilik butik terkenal dekat Paris tu?"katanya dgn nada terkejut. Pn.Moon memandangnya dan tersenyum.
"Haah.. Wae?"
"Dah alang ii kita jumpa ni.. I nak tempah boleh.. I nak wedding dress dgn design paling top u prnh buat.. Bulan depan I kawin dah"ujarnya tanpa rasa malu.
Pn. Moon mengangguk tanda setuju. Mereka berdua pun berbual mcm dah xda hari lain.
--•--
Selepas habiskan masa sejam duduk dgn Besi, Pn.Moon terus keluar menuju ke arah kolam renang. Dia berhenti di bawah sebtg pokok yg memang menyebok tumbuh situ. Orang yg berada di swimming pool tu dia pandang.
Tak lama lepastu dia terpandang susuk tubuh lelaki yg dikenali. "SEOHYUNG!",panggilnya. Tn. Moon pun berpaling. Senyum dibibir itu mekar dgn indahnga sampai pokok pun boleh lembik. Terkejut Pn.Moon bila pokok tu ttiba lembik mcm sotong. What--.
"Ha.. Ada apa panggil?"tanya Tn.Moon mesra.
My heart went opss.yaa
"takde la.. Saje je nak tegur",kata Pn.Moon.
Masa tu, suasana menjadi senyap seketika. Tn.Moon dan Pn.Moon berpandangan antara satu sama lain. Tanpa mereka sedar, wajah mereka semakin dekat. Lagi 1 inch.
Chup!~♡
Mereka berdua memandang tempat lain.
"exuse me?",celah seseorang. Mereka menoleh dan you know what? Its ur kakak terchenta,Si Besi.
Soohae terkejut. "J--.. Joohyun unnie?".
"oh.. U knew her?",tanya Tn.Moon. Soohae masih terkejut sbb baru sahaja tadi dia bertemu Pn.Moon dan adegan chup ii juga dia nampak. "perkenalkan.. This is my ex--.. Wife..",Tn.Mood memperkenalkan bekas isterinya kepada Soohae dgn bangganya.
"Emm i dont think she's ur ex wife",sampuk seseorang. "Ya.. She's will become our mother again and no one can be at her place.",tambah seorang lagi.
"Oh god!! Two Kevin?",Soohae nampak semakin terkejut.
"Annyeong ahjumma.. I'm the real Kevin. Moon Hyungseo"
"And Hello.. I'm Hwall. Moon(Heo) Hyunjun.. Kevin's twin bro"
Mereka memperkenalkan diri.
Soohae dah mcm nampak hantu. Dia lari dari kolam tersebut.
Tbc
Sorry for late update
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.