19

130 23 3
                                    

Kevin pov

Keluar sahaja omma dari rumah aku pun terus bawa barang masuk bilik. Maid awal ii aku dah halau. Kau takpayah ajar aku jadi pemalas.

Aku masuk ke dalam bilik Hwall dan wow. Kemas siot. Poster BTS tampal sana sini.

'Aku confuse, Hwall ni laki ke pompuan'

Aku pun mula mengemaskan barang sampai selesai. Tanpa buang masa, aku mencapai buku nota dalam beg dimana aku tulis setiap ajaran Hwall bila berlakon menjadi dirinya (Hwall). Aku nak carik, sape pulak budak Haknyeon tu.

Aaaahaa! I found it. Anak jiran sebelah? Urmm.. Ok kita jumpa la.

End Kevin pov

Kevin keluar drpd rumahnya mengikut pintu belakang. Dia pergi ke arah taman yang bersambung dgn rumah sebelah. Di situ ialah tempat HWALL dan Haknyeon membuat mesyuarat tiap ii hari.

'Hwall cakap ada di antara tiang pondok tu mempunyai butang utk memanggil.'

Kevin pun dok pusing satu pondok tu dan dia nampak butang tu

Hwall
⚪ Haknyeon

Dia pun menekan butang utk memanggil Haknyeon.

5 minit kemudian, seorang namja menyapanya.

"Hey bro, lama tak jumpa"katanya dan menepuk bahu Kevin.

"Hey.. Kan.."kata Kevin dgn kekok. Haknyeon mengecilkan matanya. Pelik la tu.

"Wae? Apa kau ni.. Mcm tak pernah jumpa aku pulak"kata Haknyeon dan terus duduk di tempat yg ada. Kevin juga membuat perkara yg sama.

"hahaha.. Memang pun"kata Kevin dgn suara yg perlahan tapi cukup utk didengari oleh Haknyeon.

'Aku tak kenal kau pun.. Kau ni cakap ngn Kevin bukannya Hwall la pabo"

"Huh? Kau cakap kau tak pernah jumpa aku? Weiii.. Kita berkawan dari kecik kot"kata Haknyeon. Kevin hanya memandangnya dgn muka toya.

"Ak.. Aku.. Erghh.."

'Kalau aku bagitau skrang boleh kan? Lagipun Hwall cakap budak neon ni boleh dipercayai 100%'

"Apahal kau pelik sgt ni? Hey Hwall.. Aku perhatikan kau tau tak sebelom kau tekan butang tu. Kau dah lupa ke mana letaknya butang tu sampai pusing satu pondok?"kata Haknyeon panjang. Eh budak ni kang kena lempang aa.

"Hehe.. Aku lupa"kata Kevin lagi. Haknyeon memandang muka Kevin lama.

"Kau berdiri jap"arah Haknyeon. Kevin hanya turuti sahaja. Dia memeriksa rupa paras Kevin dgn betul. Uishh dah macam polis cari penagih dadah aku tengok.

"Hmm.. Muka kau pahal jadi besar sikit? Pastu pipi makin berisi. Bibir lebar. Mata sedikit besar. Tinggi kau? "Haknyeon menolak Kevin ke satu tiang dimana letaknya tanda ketinggian Hwall dan Haknyeon.

"Apahal tinggi kau menurun dho? Badan kau pun berisi semacam aku tengok ni."kata Haknyeon.

'Tak.. Aku pelik ni.. Dia ni macam dah tau je'

Disbbkan Kevin rimas dgn perbuatan Haknyeon tadi. Dia terus menolak perlahan Haknyeon dan berlari masuk ke dalam rumah.

'Aku tau kau bukan Hwall' bisik hati Haknyeon.

....

Kringgg kringgg

TBC

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now