4

233 33 0
                                    


Mereka smua berasa seakan tidak percaya dgn apa yg dilihat. Cg Jihyo sdh pun terkelu lidahnya. Kawan kpd Hwall dan Kevin pun seperti sdh keliru.
Yg pasti, Hwall dan Kevin juga terkejut bahawa..

"Kau berdua nmpk sgt seiras"kata Hyunjae. Yg lain hanya mampu mengangguk.

Disbbkan ego mereka yg tinggi, mreka hnya buat² tak tau.

"Hmm..let me see..turn left please"arah Kevin kpd Hwall. Hwall ikutkan shja apa yg disuruh Kevin. Kemudian, Kevin mnyuruhnya utk berpaling ke sebelah kanan pula. Dia merengus
"Poyo ah dia ni"bisik Hwall di dlm hati.

"Hmm..cuma badan kau sdikit kecil drpd badan aku,muka kau ada jg kecil sikit,kening kau tu..bila pndang org serupa mcm pembunuh"ejek Kevin smbil berlalu pergi. "Ehh,budak ni nak kene ke ape"hwall ingin mengejar tetapi ditahan oleh Eric dan Sunwoo.
.
.
.
.
Makan malam

Murid² dipersilakan utk mengambil makanan. Kebetulan Kevin dan Hwall bersebelahan semasa mengambil makanan shingga seorang yeoja mencelah di tengah antara mereka. Yeoja tersebut terus menegur Kevin terlebih dahulu.
"Hye..Khana imnida"sambil memberikan roti kpd Kevin. Kevin menyambutnya dan mnjwb "Hye too..Kevin imnida". Mereka berbual seketika dan Kevin meminta diri utk duduk di meja makanan.
Khana kembali utk mengambil makanannya yg diletak di atas meja. Semasa dia ingin melihat meja sebelah. Dia ternampak "Kevin".
"Ehh..bukan ke kau dduk kat sane tadi eh?"Khana bingung. "Kau dh knape,aku mmg duduk kat sini dari tadi"jwbnya dgn pandangan yg tajam.
"Eihh"Khana pun meninggalkan kantin.
.
.
.
Pada mlm itu, mereka dibenarkan utk membuat aktiviti sendiri. Kevin, Younghoon dan Hyunjae sdh berada di bilik lain. Mereka mengadakan permainan "fake judi". Sudah byk kali Kevin mng. Now, dia mencari siapa lagi yg patut berlwn bersamanya.
"Ada sesiapa lagi nak lwan king of fake judi?"Kevin dgn berlagaknya menanyakan soalan tersebut.
"Aku.."kata seseorang.
Dan seseorang itu ialah Hwall. Haihh.. Tak habis² la diorang ni.😑

"Ok. Game ni ade syarat..sape kalah kena lanje aku macaroon esok"kata Kevin. "Ok..no hal lah..dah jom start"kata Hwall pula.

Sekian lama mereka bermain, pemenangnya ialah Kevin. Hwall pun menjeling tanda tidak puas hati.

"Habis je duit nak lanje budak ni"kata Hwall dlm hati. "Macaroon je pun,halah kedekutnya"kata author si penyebok. "Engkau diam"jeling Hwall.

To be continue🌸
Ignore the typo and my english.
Vote!

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now