Tetiba sebuah kereta panjang memberhentikan dan memakirkan kereta tersebut disebelah 3 ekor babun tadi. Ceh, anjay..."Tuan,dipersilakan keluar sekarang"kata pemandunya, En.Gary.
"Nae"
Kemudian, kelihatan seorang namja keluar dari kereta tersebut. Tapi wajahnya tidak kelihtan. Hensem atau serupa beruk aku xkesah. Okbye.
"Ok..Tuan dh smpai,baik check barang yg ada atau mungkin ada yg tertinggal"kata En.Gary.
"Smuanya ada"buat muka COOL.
"Baiklah,saya balik dulu ye tuan muda"kta en.gary terus msuk ke dlm kereta. Dia pun berlalu pergi.
.
.
.
.
Kelihatan 2 org namja sebaya dgnnya sdg melambai sambil tersenyum kepadanya. Mereka pun pergi ke arahnya. Nya nya nya."Annyeonghasaeyo,Eric imnida"memperkenalkan diri dgn aksi yg excited
"And me,Sunwoo imnida"membuat gaya pis yow."Ouh..ok.. Hwall imnida:)"jawabnya.
"Emm..nak tolong angkat barang boleh?"dgn aksi kebudak-budakannya dia ingin meminta izin drpd Hwall utk dibantu. "Ape kau ni,beruk ke ape..xreti dduk diam..nak tlog tu biar perngai baik..ish..aku hempok kang"bebel Sunwoo panjang lebar.
"Xmenyusahkan ke ni?"Hwall bertanya kpd 2 org namja di hdpnnya yg kini dipanggil rakan.
"Its okay la,bro..Eric dont care anything"dgn berlagaknya dia memberitahu hal tersebut. "Eric..cicak kat bahu kau"sakat Sunwoo. "WARGHHH!!OMMA!!CICAK!!"meraung.
"Pfftt..konon la dont care about anything..ini cicak pun takut" Sindir Hwall smbil tertawa.
"hoho..geli..Sunwoo hyung..kuangajo"kata Eric. "Btw..korang ber-2 ni bilik apa?"tanya Hwall.
"The maknae"Jawab Eric dan Sunwoo serentak.
"Wow..good..sama"Hwall mnjrit kegembiraan.
To be continue.. 🐧
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
Fiksi PenggemarKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.