13

181 26 0
                                    

"Aaaah..kitorang xcaye lah.. Xsemestinya muka seiras ni kembar.. Aku xcaye sgt muke cam kau ni"kata Hyunjae. Amboi mulut kau.

"Muke mcm tenuk ni mmg susah utk mempercayai.. Ha.. Tu je msalah kau skang ni"Kevin balas balik. Ambek kau.

Hyunjae terdiam kerana sentap. Younghoon menenangkannya.

"Apa buktinya korang kembar??"tanya Eric smbil mengecilkan matanya.

Kevin dan Hwall menunjukkan rantai yg sama pada leher mereka. Eric membuat muka sprt 'tu je?lain?' mereka menunjukkan gambar omma dan appa yg koyak di tengah lalu dicantumkan. Haaa.. Yg itu semua ternganga, setan suke tngok yg ternganga² ni.

"Wuahh.. Btol weh.. Dah tu kenapa beg ni tulis nama Hwall,Kevin yg pegang?"ape bengap sgt soalan Younghoon ni. Otak loading masih.

"Aku akn balik ke tmpt Hwall. Kitorang bertukar."Kata Kevin.

"Biar betik korang nih"kata Sunwoo smbil Ternganga. Haa kau ternganga lagi smpai lalat pulak masuk.

"Iyeee...xcaye udahh la tuuu buat² percaya sudahhhh"kata Hwall malas. Annoying gile kawan² dia ni. Itu ini buat saspen ler, xcaye ler.

Blom smpt Kevin brkata², Pn.Jihyo terlebih dahulu memanggil nama.

"Heo Hyunjoon, Dorm The Maknae, Paris.. En.Gary kamu dah smpai."Terjerit terlolong dia dari pintu pagar.

Kevin sudah pun menarik senyumnya kerana gembira. Plan jadi weh.

"Aha..dah sampai..aku bakal jadi anak omma"kata Kevin sambil ketawa. Dia memeluk Hwall yg merangkap kembar kandungnya.

"Hyung jgn tunjuk perangai amat dpan omma tau.. Pelik pulak dia nanti"kata Hwall.

Kevin hanya mengangguk tanda fhm. Selepas bersalaman dgn Hwall, dia pergi ke arh kawannya yg lain.

"Bye!"Kevin melambaikan tangannya. "Muah"bagi flying kiss pulak dah.

Eric menyambut 'love' yg terbang dari Kevin. Merepek sungguh!

"Dasar gay"Selamba Hyunjae dan Sunwoo berkata.

Hanya Kevin pov.
To be continue.

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now