16

180 29 0
                                    

Hwall p.o.v

"Dah sampai"kata appaku.

Aku hanya mengangguk. Aku keluar dari kereta dan mengambil barang.

"Kamu masuk la dulu. Aunty kamu dah tunggu tu. Appa ada kerja kjp"lepas je dia kata tu, dia terus pergi.

Ehhh, wait. Dia tak sedar ke anak dia balik ni.

Aku pun apa lagi. Takkan nak tercegat kat sini. Walaupun aku tak tau jalan keluar masuk kiri kanan atas bawah depan belakang tempat ni, apa boleh buat. Kevin hyung tak ajar mana tmpt betol.

"Omaigodddd!!! Kevinnnnn!!! Kamu dah balik laaa"ttiba pulak sorang pompuan tua jerit nama aku. Dah kenapa? Ke dia ni aunty aku?

Dia datang dekat dgn aku. Pastu dia peluk aku ketat sampai takda ruang aku nak bernafas. Rupa aku pun dah macam Baekhyun sunbae ikut gerak ikan pari tuh. Kau tak tau tak payah tau.

"Wahh.. Tinggi dah kamu ye? Eh jap.. Pahal muka kamu kecik semacam ni?"Tanya aunty aku sambil memegang muka aku yg peloles ni.

"Aniii.. Btol la ni muka hwa-..ops.. Kevin.. Ya..haaa.."Berapa kali nak buat salah ni adoiii.

Aunty nampak srs. Pastu dia senyum balik. 'Ape gile pompuan ni'😂.

'Asal budak ni nmpk lain ekk'?

"Okay la.. Kevin.. Jom masuk.. Aunty nak masak makanan kegemaran kamu ni"Excitednya aunty aku ni.

"Nae.. Kaja.. Kita lumba lah,sapa lambat dia anak donuld trump"aku terus berlari meninggalkan aunty.

"Ehhh..chakkaman.. Aunty tak ready lahh"aunty aku kejar dari belakang. Sian pulak aku tengok. But, peduli apa aku. HAHAHAH.

'ade ke patut dia ajak aku yg tua ni lari.. Bukan ke dia ni susah nak ajak main?'

Aunty Hwall/Kevin da syak sesuatu guys😧

End Hwall p.o.v

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now