Kevin pov
Aku berjalan ke hulu hilir dlm bilik. Jari telunjuk aku ketuk² dkat dagu. Acah detective tengah cari jala nak selesaikan masalah.
"Apa yg aku nak buat ni.. Baru je nak happy ii"
Aku terus keluar dari bilik. Tengok kiri kanan. WUHUU LARI!!
(Hwall ngn Kevin ni ada telepati ka apa?)
End kevin pov
Kevin berlegar-legar di ruang tamu. Tah apa yg dicari pun tak tau. Kemudian dia pergi ke arah satu bilik. Dia bukak bilik tu.
"Uihh fashion designer pun ada bilik kerja?"katanya separa berbisik. Dia masuk dan terus pergi ke arah meja. Dia pandang meja tu.
Tiba-tiba dia nampak satu kertas dkt atas fail. Fail contoh baju kot. Dia ambil dan menatap kertas tu.
"MWOO?? Ada chance la ni??"kata Kevin dan terus pergi ke arah biliknya semula.
Masuk je bilik dia terus mencapai hp tadi.
Tut tut.. Tut tut..
"HAA.. YAHH.. Hyung ada sesuatu nak cakap niii"Kevin terus sahaja menjerit.
"AAkhh.. Ahhh.. Hyung ni pabo la.. Tak ya la jerit.. Haa.. Kata nak cakap sesuatu.. Silakan"sambut Hwall dihujung sana. Kevin tersengih.
"Sesuatu"
"Njay.. Anak dgn bapak sama je perangainya"kata Hwall lagi. "Apa hyung? Ppalliiiii"desak Hwall.
"Ye ye.. Ni hyung nak cakap.. Dkt Seoul ada majlis yg bawa fashion designer utk berkumpul.. Omma pun ada dapat kertas tu"kata Kevin. Dia sudah beria-ia ingin membuat rancangan.
"Ok.. Then? "Tanya Hwall. Kevin facepalm.
"Bawak la appa dgn bakal future omma tu ke sana"kata Kevin.
"Tapi.. Sapa yg fashion designernya? Appa kan usahakan wain anggur.. Future tu pulak just PA appa je"kata Hwall lagi.
"Susah jugak la engko ni.. Kertas tu tak cakap pun HANYA fashion designer.. Maknanya ada org lain yg boleh masuk."kata Kevin lalu menamatkan perbualan.
TBC
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.