Kepada sesiapa yang tidak memahami jalan cerita. Di sini readers faham²kan ye.
Nak explain bukannya senang, so author buat cara yg terbaik utk buat readers faham.
Kevin & Hwall bertemu di sebuah Kem Musim Panas yg diadakan di Seoul.
Pada mulanya mereka bertemu dgn rakan satu dorm. Bila sampai waktu rehat utk peserta.
Kevin pun join satu permainan yg dipanggil lawan pedang (pedang mcm jarum tu?)
Hwall yg melalui kawasan tu tertarik utk mencuba nasib.
Maka di situ lah mereka start bermusuh sehingga diubahkan tempat tinggal semasa di kem.
Di dalam pondok khas utk pelajar bermasalah, mereka masih tidak bertegur sapa sbb masing-masing tengah marah en?
Sehinggalah keesokkan harinya hujan, maka di situ lah mereka start kenal ii bila si Kevin ni mempunyai masalah utk menutup tingkap.
And here we go
Kevin & Hwall
-Sama tarikh lahir (in real life, Hwall dan Haknyeon yg sama tarikh)
-mempunyai gambar ibubapa yg asalnya satu saiz kertas A4 dikoyakkan betul ii tengah antara gmbr.
Si Kevin ada gambar Omma manakala Hwall ada gambar Appa.-Mempunyai gelang yg sama berwarna silver. Gelang ala² badboy
Kevin 'K'
Hwall 'H'///
Malam tu diorang decide nak tukar tempat balik. Maksudnya Kevin balik ke tempat Hwall iaitu di Paris.
Hwall balik ke Canada di mana tempat Kevin tinggal.Ok sampai sini shja dulu. Harao readers tak bengap la ye 😂👌😘
Please VOTE!
Kau nak aku bakar kasut skolah kau bru reti nak vote? Camtu?
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.