Kevin pov.
Aku terus menuju ke arah wanita tersebut dan ya. Itu ialah ommaku. Aku terus menuju kearahnya. Kami berpelukan dan sekaligus airmata ku ke luar. Pahal la kau nangis sekarang masyaallah.
"Ehh.. Wae?"tanya ommaku.
"Nothing hehe"kataku dan mengesat airmata.
"Aishhh rindunya omma kat kamu ni Hwall."ommaku memegang kedua belah pipiku. "Aikk.. Makin berisi muka kamu ni.. Makan apa dkt sana??"dia membelek belek muka ku. Dipusingkan ke kanan dan kiri. Ade yg mati ni kang.
"Kev.. Ehhh.. Hwall makan kereta je kat sana omma"kataku dgn selamba dan terkekeh-kekeh. Terbeliak omma ku. Halah gurau je laaa.
"HAHAHA.. Hwall gurau je.. Hwall makan macam² kat sana.. Kalau dipikirkan balik.. Perghhh terliurrrr..slurpp"haah kau kan jadi pengotor dah aku ni main ngn airliur sendiri.
"Bapakk ahh.. Sejak kamu balik ni asal perangai kuat sgt merepek?"uishh, dibapaknya aku ni.
"Xde lah.. Hwall terikut-ikut perangai kawan kat sana"kataku sambil tersenyum.
"Heiii..mcm² la kamu ni.. Dah² pergi kemas brg ni.. Omma gi krja jap.. Nanti omma balik masak utk ank omma yee.. Kamu main lah dulu dgn Haknyeon"kata omma ku sambil membetulkan bajunya.
'Haknyeon? Sape tu?'desis hatiku. "Nae.. Omma hati² tau.. Jgn sampai lembu dtg langgar"kataku.
"Tang mananya lembu"
TBC
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
FanfictionKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.