[author pov]
Selepas semua peserta kem selesai mengemas barang. Mereka pun diberi masa utk membuat aktiviti sendiri.
.
.
.
Di satu kawasan yg luas dimana psrta kem dpt bermain lawan pdg kelihatan sgt meriah. Si pemain sgt handal melawan pihak lawannya."Kevin-ah!! You can do it!!"Jerit Younghoon mcm lah Kevin tu jauh padahal depan mata je pun. "Kau kena kekalkan di position top 1 lwn pdg ni..Fighting!!"Jerit Si Hyunjae pula. Ape kau igt aku ni pekak ke (kevin)
5 minit kemudian~
"YEAYYY!!KEVIN MNG LAGI..YIHAA..CAYALAH"Younghoon dan Hyunjae bersorak kegembiraan utk kemenangan sahabat baru mereka, Kevin. "Heh..tengok ah sape yg main"acah je Kevin tu.
"Okay!Last game!Sape lgi nak lwan juara berthn kita ni"tanya Pn.Jihyo selaku guru yg mnjaga team lawan pdg.
Kebetulan Hwall and the gang lalu situ. Hwall psg tlinga senanya dari tadi. Dia pun menuju ke arah mereka dan...
"Saya!"Dengan muka nya yg sombong tu hak alah, hang pikiq ensem ka buat muka lagu tu.
"Okay.. Hwall..boleh masuk skrang"kata Pn.Jihyo.
Hwall pun memasang pakaian lwan pdg dan bersedia dgn lagak yg riak.
Pakaian ni bertopeng tau
Hana Dul Set
Perlawanan pun dimulakan. Kevin dan Hwall brlwn dgn ke"fokusan" yg ssah utk dikacau atau dipape je lah.
(Dlm hati)
Kevin: Kuat jugak budak ni. Makan ape dhoo?
Hwall:Hmm.. Boleh thn dak ni..Tanpa mereka sedari, prlwanan trsbut berada di luar garisan. Mereka meneruskannya shingga naik ke pondok berdekatan. Lengan Kevin smakin lemah dan dia pun mkin mngundur lalu berhenti. Hwall trut berhenti dan tanpa lengah kan msa, dia terus mencucuk muka Kevin. Kevin smpt mengelak, tetapi malangnya dia tlah jtuh ke dlm bekas minuman kuda yg pnjang.
Nang basah..
"Oh sh*t" Kevin merungut dibwh
Hwall terkejut dan ingin menghulurkan tgnnya utk menolong Kevin bangun. Tapi sebaliknya, Kevin mencapai tangan Hwall dan ditariknya masuk ke dlm bekas itu. Ape kau igt ni drama hindustan.
.
.
.
Both of them berasa sgt marah. Mereka kluar dari bekas tersebut dan berpaling ke blkng antara satu sama lain smbil berpeluk tubuh."Mian,cg xda niat nk buat kmu berdua smpai camni tapi...Salam dam minta maaf antara satu sama lain..NOW!"
Mereka merengus dan berpaling sambil membuka topeng masing². Apabila sudah mmndang anak mata org di depan, mereka terkejut.
"Wahhh.."Younghoon yg berasa tidak percaya, terus prgi ke arh mereka.
"What the fish"kata Eric pula.Mereka terkejut kerana...
Kerana apa? Ha.. Kalau nak tau teruskan membaca buku ni dan jgn lupa vote. Okbye!
YOU ARE READING
[✓] My Twin [KevHwall]
Fiksi PenggemarKem musim panas yg telah menemukan dua org manusia yg tdak prnh berjumpa dan mereka ialah... cringe.