18

134 23 3
                                    

Hwall pov.

"Haaa Kevin.. Fav food kamu dah siap.. Silakan makan ye"kata aunty. Aku memandang makanan yg ada di depan aku. Nak tak nak je aku tengok. Kimchi goreng? Pfft aku tak tau makan. Lainlah Kevin yg melantak. Aku hanyalah seorang insan yg bernama Hwall dan berlakon sbgai Kevin.

"Knapa tak makan?dah ubah selera makan ke?"tanya aunty aku heran. Omo! Lupa pulak dgn kewujudan dia.

"Eo?aniyoo! Kevin cuma terharu numnum dpt jumpa lagi dgn num num kimchi goreng numnum"kataku sambil mengunyah makanan tadi dgn gelojoh.

"Ouhhh..kalau ye pun jgn la gelojoh"

Aku tersengih. Lepas makan je aku terus pergi arah pintu belakang. Aku tarik tak dapat. Pahal ngn pintu ni woi.

"Kevin.. Tolak"kata auntyku. Aku teringat yg Kevin hyung cakap kena tolak. Astaga. Aku da buat byk mistake. Maaf hyung kalau kantoi.

"Ohh..ye kevin lupa hehe"kataku dan terus berlari keluar.

"Sejak dia dtg tadi dah buat perangai"

[End Hwall pov]

Hwall berjalan² ke blakang rumahnya. Nak nikmati pemandangan katakan. Bukan setakat ladang anggur je tepi rumah, tasik pun ada. Indah rupanya.

"Wahhh betapa indahnya tempat ni"kata Hwall dan menutup matanya.

Dia buka mata dan telinganya menangkap suara yeoja sdg gelak ketawa. Dia pun mencari dan rupanya dari rumah dia sendiri.

'Wait! Tu bukan ke appa.. Sapa pulak yeoja ni?'getus hati Hwall. Dia terus masuk balik ke dlm rumah dan bertemu dgn aunty.

"Aunty jom kemas brg kat bilik Hwa--..kevin haa ye"kata Hwall. Eh sial la lu mulut. Aunty hanya mengangguk dan mengikutnya dari belakang.

Di bilik Kevin (yg diduduki oleh Hwall)

Hwall pergi ke arah tingkap bilik tu dan memerhati gerak geri appanya dan yeoja tadi. Perhati punya perhati, membuntang mata Hwall sbb mereka berdua di bawah sana yg belom sah menjadi sepasang suami isteri dok bercium. Hwall terus berpaling ke arah auntynya.

"Aunty? Sapa yeoja tu?"dia tunjuk ke arah pasangan haram yg sdg bermesra di bawah.

"Tunang appa kamu, dia tak bagitau ke?"

"Aaa.. Nae"

Hwall terus menyuruh auntynya keluar dari bilik tersebut. Dia mencapai telefon dan masuk ke dalam bilik mandi.

Dia pun mendail no....

TBC

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now