5

215 32 0
                                    


"Hari ni..hari kau Kevin..esok aku pulak..engkau trimalah nasib dari aku"bisik hwall dlm hati krana tidak puas hati dgn Kevin. Padahal sebijik macaroon je. Itulah.. Noob sgt main permainan yg sesenang kacang jek.
.
.
.
Hwall menunaikan janjinya bersama Kevin utk membeli macaroon buatan Mak Jah di kantin (author bantai je sape mak cik kantin tu) dgn pasrah.

"Weh Eric..ni kau hantar dkt bilik Middle Mind..Bagi Kevin tau. Kalau tak makin terok dia kenakan aku"Hwall memberikan bungkusan macaroon kpd Eric.

"Ok boss.. Eh.. Kau xbelikan skali utk aku ke?"buat muka kesian.

"Halah..muka kerek mintak penampar nohh"Ha ambik kau dari mulut si savage baby.

"Banyak songeh aa..pi je lah"Hwall menghalau. Eric pun pergi ke arah pintu dan dihempasnya pintu. Engkau kalau roboh bilik ni aku tak tau. Igt kem bapak dia punya.
.
.
.
(Kevin pov)

Di bilik Middle Mind

Kevin sdg bermain game ape entah author pun xtau. Bilik yg sgt sunyi tapi didiami oleh 3 org babun. Hanya kedengaran bunyi dari hp Kevin. Engkau ape tau, kem ni hp laptop smua boleh bwak, jgn kau bawak TV sdah.

"Welkem to Mobile Anjir"

Ha gitu. HAHAHAH.. Ngarut

Younghoon hanya melihat Kevin bermain game tersebut.

"Wehh..kevin..smlm kau ade janji macaroon kan dgn Hwall"kata Hyunjae utk memecahkan kesunyian.

"Eh..ye lah..tapi mana.. Xnmpk pun org bagi"Kevin tngok pintu. Tak lama lepas tu ada org ketuk pintu.

Tok tok tok~

'DUH ADUH ADUH ADUH ADUH SAYANG BUKA PINTU PINTU'. Sudah keluar pulak lagu temberang Aida jebat. Ha tepok!

"Ape kegile org kat luar ni..OI SABAR LAH..KALAU YE PUN JGN AH BERDANDUT BAGAI"Jerit Hyunjae. Dia mengarah Younghoon utk membuka pintu. Amboi, kau igt dia kuli hah?

Younghoon pun membuka pintu lalu...

Pukk!

"Aaa..ni ambik dia..balasan berdangdut"

"Aduh..sakit la siot.."kata Eric smbil memegang kepalanya. "Heshh..nah macaroon..Hwall suruh hantar tadi"

"Ouh..nae..dah shuh..balik kau"halau Younghoon lalu menutup pintu.

"Kurang asam punya org"ditendangya pintu bilik Middle Mind sambil menjerit.

"Nak asam mintak dkt Mak Jah"jerit ketiga³ lelaki di dalam bilik tersebut. Eric pun berlalu pergi.

(End pov)
.
.
.
Bilik The Maknae

Eric masuk ke dlm bilik lalu prgi ke arah Hwall.

"Yahh..Hwall"panggil Eric.

"Wae?..ehh..pahal muke engko ni..berkerut je aku nengok?"tanya Hwall.

"Tu ha..Si Younghoon tu..ade ke patut diketoknye kepala aku dgn penyapu besi"kata Eric dgn muka kesian.

"Wehh..perangai kuang ajo noh..nak kena ni"kata si sunwoo.

Hwall mendengus

"Mintak kene ajar Kevin ni..engkau tunggu"
.
.
.
Apa yg ingin Hwall lakukan terhadap Kevin and the gang? Nantikan. Continue reading yah..
Vote!

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now