7

188 34 0
                                    


Pn.Jihyo pun berteriak mcm dia sorang yg ada telinga.

"Baiklah.. Harini kita buat spot check"katanya dan "kita mula dgn bilik Middle Mind".

Hwall sdh keseorangan krana Eric dan Sunwoo melarikan diri terlebih dahulu. Hwall pun berlalu ke arah pintu Middle Mind.

"Cg..cg tak boleh masuk dlm bilik ni"kata Hwall dgn trgagap².

"Eh..kenapa tak boleh pulak"Pn.Jihyo terberhenti di depan hwall.

"Keadaan kat dlm ni terok sgt cg"kata Hwall sambil matanya melihat ke atas  hujung pintu.

"Yg terok tu la kena masuk"Pn.Jihyo ingin menolak Hwall.

Tetiba seorang dari ahli bilik Middle Mind menjerit dri dlm.

"Masuk je lah cg. Xde pape pun dlm ni"jerit Hyunjae.

Pn.Jihyo menjeling Hwall. Hwall pun ketepi.

Semasa Pn.Jihyo menolak pintu tersebut, satu tin besar cat jatuh dan dia tergelincir masuk. Bila tiba di hujung bilik, plastik sampah pula jatuh. Segala sampah bersepah di dlm bilik itu. Pn.Jihyo tidak thn dgn keadaan itu lalu menjerit.

"SAPA PUNYA KERJA NI HUH!?"ape kau igt telinga diorang kalis pekak ke huh.

Dgn selamba nya Kevin mnjawab sambil membaling belon air ke besar"Hwallpaper cg".

"Weii..parent aku Bagus² bagi nama Hwall kau tambah paper pulak eh.. Nk kene siku ke huh"kata Hwall smbil berjln ke arah kevin.

"Puii..xyah berlagak gengster lah."Kevin menolaknya.

Start dari tu diorang terus membelasah antara satu sama lain di hadapan Pn.Jihyo.

"HWALL..KEVIN..SILA KEMAS BARANG KORANG. SEKARANG!!"kata Pn.Jihyo dgn jeritan yg kuat kerana geram.
.
.
.
Mereka masuk ke dlm hutan utk menghantar Kevin dan Hwall. Disitu berdirinya sebuah pondok besar yg disediakan dua almari, dua katil dan peralatan lain yg lengkap. Pondok ini khas utk budak yg bermasalah sprt mereka.

"Sepanjang Kem ini..kamu berdua kena tinggal sini sehingga berbaik."kata Pn.Jihyo.

"Apa ni cg..xadil la mcm ni"Kevin xpuas hati.

"Adil lah ni..peserta kem yg lain xde lah terseksa dgn kamu ber-2"kata Pn.Jihyo.

"Menyesal aku ikut serta kem ni"Kata Hwall lalu terus naik ke atas (pondol ti serupa rumah). Kevin jga dgn malasnya naik ke atas.
.
.
.
Tu saja utk part kalini.. Sorry author baru update. Buzy dgn krja skolah. Hehe.. Btw continue reading ya chinggu.

[✓] My Twin [KevHwall]Where stories live. Discover now