♡30

4.5K 323 49
                                    

Jimin siedział w za dużej bluzie na skraju szpitalnego łóżka. Z telefonem w ręce wyglądał jak fonocholik, ale tak naprawdę wlepiał wzrok w zgaszony ekran. Nie był jeszcze gotowy. Nie odezwał się do Yoongiego ani razu. Za bardzo bał się kłamać, a naprawdę było za wcześnie. Na dłoni miał plaster, o który poprosił pielęgniarkę, bo nie chciał patrzeć na malutką dziurkę po kroplówce.

- To co? Idziemy? - Jungkook pojawił się tak nagle jak nadwaga po zjedzeniu łyżki majonezu.

- Podwieziesz mnie jeszcze do teatru?

- Po co? Ty teraz POWINIENEŚ ODPOCZYWAĆ JIMIN! JA JUŻ NIE POPEŁNIĘ TEGO SAMEGO BŁĘDU!

- Ale chyba powinienem wytłumaczyć dlaczego mnie nie było na próbach.

- Mówiłem im, spokojnie.

- Wiem, że mówiłeś, ale lepiej, żeby zobaczyli, że już wszystko w porządku. - Wyjaśniał, gdy opuszczali już placówkę.

- A te badania, co wykazały?

- Te z dziś? Nic. Z głową w porządku - zaśmiał się gorzko. - Miałeś rację.

- Z czym? - zabrał jego torbę i wrzucił na tylną kanapę.

- Że ktoś mi czegoś dosypał.

- Co za krab haploidalny! Jak go znajdę to dostanie tak mocno, że żadne dragi mu nie będą potrzebne, żeby zemdleć!

- Uspokój się, bo ci żyłka pęknie.

**

Weszli do teatru, Jimin pokiwał chłopakowi obsługującemu szatnię. Za godzinę zaplanowana jest ostatnia wystawka jednego ze spektakli. Przynajmiej Misa przestanie wreszcie piszczeć o tej swojej pierwszoplanowej roli.

Kiedy tylko wszedł za kulisy, spotkał się z wesołymi okrzykami przyjaciół z  grupy.

- Co z tobą, mały? Zmęczony sławą? - zapytał jeden. Park posłał mu krótki uśmiech i spuścił wzrok na powycierane deski.

Zapukał do drzwi reżysera, ale pech chciał, że akurat je otwierał i dostał w głowę.

- O Boże, Jimin, przepraszam! - krzyknął.

- Nic mi nie jest. Nic mi nie jest - powtórzył dla pewności.

- Chodź, chodź - zaprosił go do środka i usadził na krześle. - Jungkook mówił, że byłeś w szpitalu?

- Tak, ale to nic poważnego. Takie... podtrucie...

- Nie będę wnikał w to, co się naprawdę działo, ale uważam, że za bardzo się przemęczasz. Zrób sobie wolne na tydzień, dwa.

- Ale... to nie jest konieczne. Ja się już dobrze czuję.

- Jimin, nie chcę, żeby to omdlenie na scenie się powtórzyło. To się rozeszło na całe miasto, już nie mówiąc o niedouczonym dublerze.

- T-to nie była moja wina...

- Nie była. Mówię tylko, co to wywołało. Jimin, jesteś naprawdę dobry w tym co robisz, ale nie możesz tak sobie grać na pół gwizdka i lądować na deskach z przemęczenia.

- Wiem, przepraszam, to już się nie powtórzy...

- Mam nadzieję, że to przemyślisz na urlopie.

- Ale ja teraz nie mogę! Przecież muszę się przygotować do "Proroka"! - ta sztuka była dla niego wyjątkowo ważna, bo wypadała akurat wtedy, kiedy miał przyjechać Yoongi. Chciał mu się pokazać z jak najlepszej strony.

- Jeon zagra, zamieniacie się, będziesz dublerem.

- Że co?! Ale... tak nie można! - miał ochotę tupnąć nogą jak dziecko.

- Bez dyskusji, Jimin - użył tego władczego głosu i wyprosił go z gabinetu. Chłopak był zdruzgotany i nawet nie próbował tego ukryć.

- Cholera jasna! - krzyknął, uderzając pięścią w powietrze.

- Co się stało? - Jungkook podbiegł do niego, zostawiając w tyle poprzednie zajecie.

- Odsunął mnie od roli! Powiedział, że... no do ku... - westchnął i oparł głowę na ramieniu przyjaciela - powiedział, że będę dublerem i kazał wziąć wolne. - Głos mu zadrżał. - Czy cały pieprzony świat nie rozumie, że ja nie mogę siedzieć sam w tym piekielnym domu?!

- No już, uspokój się, Jiminnie - pogłaskał go po plecach.

- Nie, nie uspokoję się, ja już tak nie chcę. Nie chcę, rozumiesz? Nie chcę tu być.

________________________

Nareszcie wracam na wattpadową (i yoonminową) scenę! 

Przewiduję, że niebawem zacznie się lepsza akcja, a to potraktujcie jako przystawkę.

Dziękuję Wam bardzo za #1 w yoonmin, nie sądziłam, że to się kiedyś wydarzy, ale mam skrina i będę go sobie oglądać w gorsze dni.

Do zobaczenia w czwartek, jeśli komuś się nudzi, to zapraszam na zA sZczErZe - znajdziecie tam krótkie opowiadania, q&a i fun facty do różnych moich książek.

Yuuma-kun <3

old  star  》 yoonmin  ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz