Marinette
„Kocoure, počkej!" vykřikla jsem a chtěla ho zastavit, protože jsem mu to všechno musela nějak rozumně vysvětlit.
„Na co mám čekat? Abys mi mohla vysvětlovat, že to, co jsem viděl, je lež?" Otočil se na mě a pozvedl obočí.
„Je to lež. On mě sice políbil, ale já ho nemiluju!" Snažila jsem se, aby to znělo nějak normálně, ale zdálo se, že bylo pozdě. Černý Kocour už mě nejspíš zavrhl.
„A to ti mám jako věřit? Vypadalo to, že ti ta pusa, kterou ti dal, vůbec nevadí," založil si ruce na prsou.
„Není to tak, jak si myslíš, že to je. Já miluju jenom tebe a nikoho jiného," podívala jsem se mu do očí, aby mi věřil. O pár vteřin později mi ale došlo, že jeho důvěru jsem ztratila už před dvěma minutami.
„Je mi z tebe špatně," řekl a vypadalo to, že mu je jedno, že mi právě zlomil srdce.
„Kocoure," vydechla jsem a sledovala ho, jak mi pomocí své tyče mizí z očí. Když už jsem ho neviděla vůbec, všechno se to na mě sesypalo. Cítila jsem se strašně.
Už se to nedalo vydržet. Za mnou byla zeď jednoho domu, a tak jsem se o ni opřela zády. Snažila jsem se to zvládnout, ale nešlo to.
Sesunula jsem se podél té zdi na studenou zem a nechala po své tváři stékat slzy. Možná jsem si za to mohla sama. Mohla jsem být kdysi víc opatrnější a tohle by se nestalo. Nikdy.***
Ahoj, tak tady je prolog mé nové knížky. Opět to bude fanfikce na Miraculous, jak už jste si asi mohli všimnout. Tohle téma se mi prostě strašně dobře píše, protože ten seriál miluju a vím o tom snad všechno, ale to asi nikoho nezajímá... 😅😂😂
Každopádně doufám, že se vám prolog líbil. Budu ráda za všechny komentáře, hlasy a přečtení. 😍🐞🐱
ČTEŠ
His Princess
FanfictionCo může změnit jediná návštěva místního klubu, kam půjde šestnáctiletá Marinette se svými přáteli? Odpověď je jednoduchá: všechno! 12.1.2019 - 17.2.2019