Κεφάλαιο 27ο.

959 83 4
                                    

Φραγγελάκηδες

Μόλις είδα το δελτίο ειδήσεων να αναφέρει ότι ουσιαστικά ο Ζήσης με απήγαγε ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί. Ήμουν σίγουρη πως κάποιος δικός μου έκανε την δήλωση στο κανάλι και μαθεύτηκε ο βιασμός μου. Μα ποιος βιασμός; Τι λεω; Δεν υπήρχε ούτε βιασμός, ούτε σεξουαλική παρενόχληση, ούτε κακοποίηση από κανέναν. Διάβαζα το άρθρο και το ξαναδιάβαζα με αποτέλεσμα να έρχονται όλα στο μυαλό μου και να γυρίζουν γύρω και γύρω από αυτό. Ο Ζήσης είδε την είδηση και φώναζε σαν τρελός. Είχε δίκιο. Μπορεί η δημοσιότητα να τον βλάψει μετά από αυτό. Σίγουρα κάποιοι θα έψαξαν και θα έμαθαν ποιος είναι. Όλοι θα είναι τρομοκρατημένοι στο χωριό.

" Χαρούλα με λένε βιαστή."
" Όχι! Όχι! Οι δημοσιογράφοι για τα λευτα τα κάνουν. Τίποτα δεν είναι σωστό από αυτά που λένε."
" Χαρούλα έκανα κάτι που δεν ήθελες!; Ήθελες να είμαστε μαζί σωστά;;"
" Ναι Ζήση μου! Ήθελα και ακόμα το θέλω!"
" Βλακειες λαλούνε μωρέ! Τι το ανοίγουν άμα δε ξέρουν! "

Εκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό μου. Ενω ο Ζήσης μιλούσε με τον Ντίνο στο δικό του τηλέφωνο, εγώ είχα ένα άλλο τηλεφώνημα.

" Ναι. Ποιος; "
" Ο Παύλος είμαι."
" Τι θες; "
" Ήθελα να σου πω πως εάν θες να σώσεις τον Ζήση σου, φαντάζομαι σου έχει πει η μαμά σου το πρέπει να κάνεις."
" Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο."
" Δηλαδή προτιμάς να πάει φυλακή, παρά να σωθεί."
" Όχι δεν είπα αυτό. Είπα πως θέλω να ζήσω μαζί του και όχι μαζί σου. "
" Που ξέρεις μπορεί μαζι μου να ζήσεις καλύτερα. "
" Είπα όχι. Εγώ εσένα δεν σε παντρεύομαι. "
" Καλά όπως νομίζεις. Εγώ μόνο ένα θα σου πω. Με ένα τηλεφώνημα μπορούν τα κανάλια να μάθουν περισσότερες λεπτομερειες από όσο νομίζεις. Θα είδες φαντάζομαι το δελτίο ειδήσεων. "
" Ώστε εσύ ευθύνεται για όλο αυτό; Τι θες από την οικογένεια μου; Κάνε την ζωή σου και άσε μας ήσυχους. "
" Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πετύχω."
" Τι θες να πεις; "

Μπιππππ.

Το έκλεισε. Τώρα τι; Τι θα γίνει; Αυτός ο άνθρωπος θα με καταστρέψει. Θα με καταστρέψει και δεν θα μπορέσω να πιαστώ από πουθενά. Θα θέλω να κάνω κάτι και δεν θα μπορώ γιατί όλοι δίπλα μου χάθηκαν άθελά τους.

Ο Ζήσης συνέχιζε να μιλά στο τηλέφωνο με τον Ντίνο. Πρέπει να είναι σοβαρά τα πράγματα για να πήγε σε άλλο δωμάτιο να μιλήσει. Ήρθε μέσα στο σαλόνι μετά από μια ώρα. Ήταν ιδρωμένος και κατακόκκινος από τα νεύρα του. Τον καταλαβαίνω από μακρυά.

"Ανάθεμα την βεντέτα"Where stories live. Discover now