Κεφάλαιο 33ο.

747 72 8
                                    

° 15.15 μ.μ- Πατρικό Χαράς

Στο σπίτι είχε ακόμα γλέντι κάτω. Είχε φτάσει ο κομμωτής και η μακιγιέρ για να φτιάξουν την Χαρά. Εκείνη καθισμένη στο σαλόνι σε μια ξύλινη καρέκλα και όλοι οι υπόλοιποι γύρω της να τραγουδούν. Ο κομμωτής της έκανε ανάλαφρες μπουκλες και ένα στεφανάκι από πλεξούδες γύρω σπο το κεφάλι της. Αφού δεν είχε πολλή δουλειά στα δικά της μαλλιά προθυμοποιηθηκε να φτιάξει της Ελευθερίας, της Μελπομένης και της μέλλουσας πεθεράς. Το μακιγιαζ της ήταν τόσο όσο για μια δεκαεξάχρονη κοπέλα. Απ'έξω ακουγοντουσαν μπαλωθιές και άφθονη τσικουδιά έρεε από τα ποτήρια όλων στο χωριό. Καθώς όλοι ετοιμαζοντουσαν το νυφικό βρέθηκε κάτω στο σαλόνι. Ο λυράρης ζητούσε παραγγελιές μέχρι η νύφη να αποφασίσει να φορέσει το νυφικό για να έχει έναν ρυθμό να παίζει.
Το κινητό της Χαράς χτυπούσε ασταμάτητα από μηνύματα και τηλεφωνήματα για τις ευχές του γάμου της. Ένα τηλεφώνημα από τον Ντίνο όμως ήταν αυτό που θα της χαλούσε ακόμα περισσότερο την ημέρα.

" Έλα Ντίνο. Τι έγινε;"
" Τον πήραν αυτόφορο. Ο εισαγγελέας έβγαλε ένταλμα με εγγύηση."
" Τι εγγύηση;"
" 650 ευρώ."
" Τι;; Σοβαρά; Που! Ποιος! Ποιος θα τα βρει όλα αυτά;"
" Στους δικούς του μου τόνισε να μην το πω. Να βρω άλλον τρόπο."
" Πρέπει! Ποιος άλλος έχει τόσα χρήματα; "
" Ο Παύλος ίσως. "
" Τι; Όχι! Αποκλείεται να ζητήσω από αυτόν τον απαίσιο χρήματα! Δεν φτάνει που τον παντρεύομαι κιόλας! "
" Πάρτον λίγο με το καλό. Δώστου λίγο αέρα και θα τον έχεις του χεριού σου! "
" Τι θες να πεις; "
" Καντου λίγο την καλή ντε! Παιξτο αθώα! "
" Είσαι σοβαρός; Θα πάρει αέρα πολύ μετά και θα καβαλήσει το καλάμι! "
" Εν ανάγκη καβαλάει και εσένα! Πως αλλιώς θα βγάλουμε τον Ζήση από την φυλακή!; "
" Ε τι να σου πω και σένα! " είπε και του το έκλεισε.
Δεν θα χαλούσε την τιμιότητα της για τα χρήματα. Φτάνει που θα χάλαγε την ζωή της. Κάπως θα τα έβρισκε τα χρήματα και θα τον έβγαζε από εκεί. Εκείνη την στιγμή ήρθε η Μαρία κοντά της. Δεν την περίμενε! Ξαφνιστηκε που την είδε μπροστά της!
" Μαρία! Μαρία μου!" είπε και την αγκάλιασε μετά από τόσο καιρό!
" Χαρά μου! Έλειψα μια εβδομάδα και έγιναν τα άνω κάτω εδώ!"
" Ναι. Άσε."
" Τα ξέρω όλα."
" Ποια όλα;"
" Τα πάντα. Για τον Μπρουσαλάκη, για το μωρό για τον γάμο."
" Πως τα έμαθες;; Από ποιον; "
" Μου τα είπε ο κύριος Ματθαίος. Είπε ότι σε είδε προβληματισμένη και μου τα είπε όλα. Εμπιστευτικά για να σε βοηθήσω." και ακούμπησε στοργικά το χέρι της στον ώμο μου.
" Μαρία μου χαίρομαι τόσο πολύ! Πραγματικά ήθελα κάποιον στο πλευρό μου! Όλοι είναι εναντίον μου!"
" Το ξέρω φιλενάδα! Ήρθα για την συμπαράσταση. "
" Δεν μπορώ αν το συνηδητοποιησω ακόμα αυτό που κανω! "
" Έλα χαλάρωσε! Πρέπει αν είναι η ωραιότερη μέρα της ζωής σου σήμερα! Νιώσε λίγο καλύτερα! Έλα! "
" Μου είναι δύσκολο. "
" Έλα πάμε μέσα. Όλα θα πάνε καλά. "

"Ανάθεμα την βεντέτα"Where stories live. Discover now