Κεφάλαιο 36ο.

800 74 2
                                    

° 16.03 μ.μ - Σπίτι Παύλου

'' Σε θέλω. Σε θέλω εδώ και τώρα. ''
'' Δε θέλω εγώ όμως. Άφησε με. '' είπε και προσπαθούσε να τον απωθήσει απο κοντά της.
'' Σε νιώθω. Νιώθω τον ερεθισμό σου. Αφεσου πάνω μου. '' της απάντησε και πέταξε οτιδήποτε βρισκόταν πάνω στον πάγκο. Κουτάλια, πιρούνι έπεσαν όλα κάτω. Έπιασε τον αυχένα της και εκείνη έγειρε πίσω ενώ μετάνιωνε την ώρα και την στιγμή που πήγε και τον παντρεύτηκε για το συμφέρον. Την φιλούσε παθιασμένα από πάνω μέχρι κάτω. Ένα ένα της έβγαζε τα κομμάτια από πάνω της. Αυτή δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Την είχε αιχμαλωτίσει με τα χέρια του πιάνοντας τους καρπούς της και εκείνη απλά ενεδιδε στον πειρασμό. Ομολογούσε πως ήταν πολύ ωραίος άνδρας ο Παύλος. Και αυτό το σώμα του ήταν εκθαμβωτικά καλλιγραμο που καμία γυναίκα δεν μπορούσε να του αντισταθεί. Ακόμα και η Χαρά που ήταν ερωτευμένη με τον Ζήση αλλά πολιορκημένη απο τον Παύλο.

'' Μη. Παύλο σε παρακαλώ. '' του ελεγε ξανά και ξανά όσο εκείνος την φιλούσε παθιασμένα και την έγδυνε. 
'' Ησύχασε μωρό μου. Χαλάρωσε. ''
'' Δεν ...''
'' Θέλω να κάνω έρωτα στην γυναίκα μου. '' είπε και την πήγε  στον καναπέ του σαλονιού για να την αποτελειώσει με το πάθος που της έτρεφε .

.........................................................................
° 18.14 μ.μ - Σπίτι Παύλου.

Αφού άναψε ένα τσιγάρο, ο Παύλος σηκώθηκε γυμνός από τον καναπέ για να ντυθεί. Πηρε ενα ποτό και αγνάντευε την Χαρά. Χαρά προσπαθούσε να κρύψει τα κάλλη της με τα ρούχα της .

'' Τι προσπαθείς τωρα; Αφού εγώ στα έβγαλα. ''
'' Θα βγεις;'' τον ρώτησε αμήχανα.
'' Ναι. Έχω ενα επαγγελματικό δείπνο. ''
'' Θα αργήσεις ;''
'' Ανάκριση μου κανεις; Μήπως θες να ξεπορτίσεις και να πας στον Ζήση; '' της είπε επιθετικά και έσκυψε στο πρόσωπο της .
'' Πήγα. Σήμερα το πρωί. ''
'' Πήγες! Γιατί το κανεις αυτό γαμώτο μου! Θες να με ντροπιάσεις στο χωριο;'' φώναζε ανελέητα και πέταξε το ποτήρι με το ποτό κάτω σπάζοντας το σε χίλια κομμάτια.
'' Δεν σου είπα να είσαι εδω όταν γυρίσω! '' και χτύπησε το χέρι του στο τραπέζι.
'' Πίσω ήμουν. Για δέκα λεπτά πήγα. '' του απάντησε βουρκωμένα.
'' Εννουσα να μην πας πουθενά Χαρά! Πουθενά! Τι θα γινόταν αν σε έβλεπε κάποιος απο τον γάμο ; Βούκινο θα γινόμασταν! '' της είπε νευρικά.
'' Δεν το εκανα επίτηδες! Ήθελα να δω τον πατέρα του παιδιου μου! Για χάρη του σε παντρεύτηκα! Για χάρη του μένω εδώ μαζί σου και υποκυπτω στις ερωτικές επιθυμίες σου! Για χάρη του καταστράφηκα! ''

"Ανάθεμα την βεντέτα"Where stories live. Discover now