Κεφάλαιο 43ο.

666 67 6
                                    


Ο Παύλος γεμάτος άγχος και φόβο πήρε τηλέφωνο τον γιατρό εσπευσμένα. Έτρεμε και τα χέρια του είχαν ιδρώσει.

" Γιατρέ. Η Χαρά... "
" Τι έπαθε; "
" Ελάτε γρήγορα! "
" Είμαι εκτός Κρήτης. Τι... "
" ΕΛΑ ΓΑΜΩΤΟ! ΓΕΝΝΑΕΙ! "
" Πήγαινε την στο μαιευτήριο. Είναι ο αντικαταστάτης μου εκεί. "
" Σπαράζει από τους πόνους. Δεν μιλάει είπα! Φοβάμαι να την μεταφέρω εγώ. "
" Κοίτα λίγο. Μήπως έχει αίμα κοντά της; "
" ....Ναι... "
" Θα πάρω τηλέφωνο εγώ. Έρχομαι. "

Ο Παύλος είχε πανικοβληθεί. Πήγε να πήρε μια βαλίτσα και έβαλε μέσα ότι έβρισκε μπροστά του. Μετά από λίγη ώρα είχε έρθει ένα ασθενοφόρο. Κοιτούσε λεπτομερώς τις κινήσεις των γιατρών για να δει πως έπρεπε εκείνος να την μεταφέρει. Στον πανικό του δεν σκέφτηκε να ενημερώσει κανέναν για το συμβάν. Ούτε καν τον Βαγγέλη που έμενε εκεί για λίγο καιρό.

.........................................................................
° 14.46 μ.μ - Νοσοκομείο.

Ο Παύλος περίμενε πόσην ώρα να βγει ο γιατρός μα κανένας δεν εμφανιζόταν. Κάθισε σε μια καρέκλα στην αίθουσα αναμονής και το τηλέφωνο του χτύπησε.

" Ναι. "
" Ρε Παύλο που είστε; Γιατί είναι ανάκατα όλα στο σπίτι; "
" Στο νοσοκομείο Βαγγέλη. Η Χαρά. "
" Τι; Τι έπαθε η Χαρά; "
" Δεν ξέρω. Πονούσε πολύ, έπεσε κάτω. Δεν ήξερα τι να κάνω. "
" Έρχομαι. Περίμενε. "

Ο Βαγγέλης φαινόταν νευριασμένος. Ήξερε τις σχέσεις του Παύλου με την Χαρά. Αλλά όχι την μετάλλαξη του Παύλου από διάβολο σε άγγελο. Επίσης γνώριζε και τον χαρακτήρα του Ζήση. Κάτι είχε συμβεί μεταξύ τους έλεγε. Δεν μπορεί μέσα στο τίποτα να σωριάστηκε κάτω η Χαρά. Τι να είχε συμβεί άραγε;

Φτάνοντας στο νοσοκομείο μόλις είδε που καθόταν ο Παύλος του χύμηξε. Τον έπιασε από τον γιακά και τον σήκωσε από την θέση του.

" Ρε καθίκι! Τι της έκανες ρε! " ειπε ταρακουνώντας τον.
" Βαγγέλη. Βαγγέλη ηρέμησε! "
" Τι να ηρεμήσω ρε! Δεν σεβάστηκες τίποτα! Ούτε την ηλικία της ούτε την κατάσταση της! Τι της έκανες! "

Εκείνη την ώρα ο Λάμπρος εμφανίστηκε και τους χώρισε. Ή τουλάχιστον προσπάθησε να τους χωρίσει.

" Εεε! Βαγγέλη! Τι σε έπιασε αδερφέ μου! Άφησε τον! "
" Αυτός Λάμπρο κάτι της έκανε. "
" Άφησε τον να μιλήσει ντε! "

" Εγώ δεν έκανα τίποτα Βαγγέλη. Εγώ μάλιστα ήμουν αυτος που πήρε τηλέφωνο το ασθενοφόρο για να την πάρουν. Εκείνος φταίει. " είπε κοιτώντας το πάτωμα.
" Ποιος; " ρώτησε ο Βαγγέλης επίμονα.
" Ο Ζήσης. "
.....

"Ανάθεμα την βεντέτα"Where stories live. Discover now