Κεφάλαιο 48ο.

817 65 11
                                    


" Η βραδιά μας ήταν μαγική τότε. Δεν επικοινώνησα μαζί σου γιατί ήταν μια βραδιά αλλά εκείνη την βραδιά την πέρασα δύσκολα. Είχα τα συμπτώματα από την πρώτη εβδομάδα αλλά δεν μπορούσα να το δώσω. Είναι το παιδί σου. Ξέρεις καλά ότι είναι δικό σου και μόνο. Αποφάσισα πως θα ξανά ξεκινήσω την σχολή μου και δεν έχω πει τίποτα πουθενά και ούτε πρόκειται. Κράτα την για λίγο χρονικό διάστημα. Θα γυρίσω. Το ποτέ δεν ξέρω αλλά θα έρθω να την πάρω πίσω.

Μαίρη "

Διάβαζε και ξανά διάβαζε το γράμμα αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει τίποτα απολύτως. Πήρε το μωρό στο σπίτι και προσπαθούσε να δει αν μοιάζει σε κάποιον γνωστό της. Μα ποιος θα ήταν αυτός που θα της είχε δώσει εκείνη την διεύθυνση; Το μωρό ήταν περίπου δυο μηνών. Μια μόνο εξήγηση υπήρχε. Ο Παύλος ήταν ο πατέρας αυτού του παιδιού. Δεν μπορούσε να σκεφτεί κάτι άλλο εκείνη την στιγμή. Περίμενε μέχρι να γυρίσει ο ίδιος και να της πει ότι ήξερε. Μέσα στα νεύρα της και στον πανικό της κοίμησε και τα δύο μωρά και περίμενε έντονα να γυρίσει ο Παύλος.

Μόλις μπήκε στο σπίτι, γύρω στις οκτώ το βράδυ, είδε την Χαρά να βλέπει τηλεόραση. Την πλησίασε να της δώσει ένα φιλί αλλά εκείνη περιέργως τραβήχτηκε.

" Τι έγινε αγάπη μου; " την ρώτησε.
" Τίποτα μωρό μου. "
" Α κατάλαβα. Σε κούρασε το παιδί. "
" Ναι. "
" Κοιμάται τουλάχιστον; "
" Ναι και τα δύο. " είπε καραδοκώντας την αντίδραση του.
" Όταν λες και τα δύο; "
" Τι δεν κατάλαβες μωρό μου; Κοιμούνται μέσα και το δικό μου παιδί και το δικό σου. "
" Χαρά τι λες; Ποιο δικό μου; Τρελάθηκες; "
" Παύλο όταν έφυγες χτύπησε κάποια Μαίρη το κουδούνι μας. Άφησε ένα μωρό έξω από την πόρτα και εξαφανίστηκε. "
" Ένα μωρό; Μιλάς σοβαρά; "
" Σοβαρότατα. "
" Και τώρα τι; Λες ότι αυτό το παιδί είναι δικό μου; "
" Τι δεν είναι; "
" Όχι βέβαια; Από που ως που; "
" Διάβασε το γράμμα και θυμήσου καλύτερα. "
" ...Δεν καταλαβαίνω. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτό. "
" Ναι ειμαι σίγουρη. "
" Αλήθεια Χαρά! "
" Και τότε πως έγινε αυτό το παιδι ρε Παύλο; Φύτρωσε! "
" Τι λες ρε Χαρά! Σου λέω δεν έχω καμία σχέση με το παιδί αυτό! Στο ορκίζομαι! "
" Και τότε αυτή η γυναίκα θες να μου πεις ότι είναι καμία παλαβή, καμία μυθομανής;"
" Δεν είπα κάτι τέτοιο αλλά μου είναι άγνωστη η κοπέλα δεν το καταλαβαίνεις; "
" Ας το πάρουμε αλλιώς. Το μωρό είναι γύρω στους δύο μήνες. Αρα εννέα και δυο μας κανουν 11. Εναν χρονο πριν ."
" Εγώ εκείνη την περίοδο δεν εμένα εδώ. Το ξέρεις καλά. Ήρθα όταν παντρεύτηκαμε. Πριν από αυτό εμένα στην Αθήνα. "
" Άρα το λες από μόνος σου. Τότε ας μην θυμηθώ με πόσες γυναίκες σε είχα δει. "
" Ναι αλλά θα μου το έλεγαν. Τόσο καιρό δεν είχα μάθει τίποτα.  Στο ορκίζομαι Χαρά. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι που ήξερα ότι..."
" Ότι τι; Ότι θα με βλάψει; Παύλο μόνος σου το είπες ότι δεν ήσουν εδώ. Άρα μια από αυτές τις πολλές κοπέλες θα είναι η μάνα αυτού του παιδιού."
" Τότε πως εξηγείς το γεγονός ότι ήξερε σε ποιο σπίτι μένω εφόσον ήρθα μόλις παντρεύτηκαμε. "
" Δεν ξέρω Παύλο. Αλλά μην ξεχνάς ότι είχες και άλλες τέτοιες σχέσεις όταν παντρεύτηκαμε. "
" Χαρά σου λέω δεν έκανα τίποτα τέτοιο. Και αν έκανα δεν ξέρω τίποτα! "
" Δεν μπορώ να εξηγήσω τίποτα τώρα. Καλά θα κάνεις να μην ανέβεις πάνω. Μόνο αυτό σου λέω. "

"Ανάθεμα την βεντέτα"Where stories live. Discover now