En güzel deniz;
henüz gidilmemiş olandır.En güzel çocuk;
henüz büyümedi.En güzel günlerimiz;
henüz yaşamadıklarımız.Ve sana söylemek istediğim en güzel söz;
henüz söylememiş olduğum sözdür.
-Nazım Hikmet.—
Eve uğrayıp üzerimi değiştirdiğimde çekmecede her zaman bulundurduğum İzmir'in yedek anahtarını aldım. Oraya gidebileceğini düşünüyordu. Biraz eğlenceden zarar gelmezdi öyle
değil mi?Pencereden dışarı baktığımda hava kararmak üzereydi. Daha 1 saat olmasına rağmen şimdi çıksam anca yetişirdim.
Arabama atlayarak evine doğru sürdüğümde yarım saat içinde gelebilmiştim.
Dış kapıyı zillerden herhangi birine basarak açsam sorun olmazdı herhalde..
İsimleri okuduğumda aklıma İzmir'in beni tanıştırdığı Ayşe Teyze geldi. Onun ziline basarak kapının açılmasını bekledim. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığımda kapı kısa sürede açılmıştı.
Merdivenleri hızla çıkarken Ayşe Teyzeye yakalanırsam hesap soracağını biliyordum.
İzmir'in kapısının önüne geldiğimde elimdeki anahtarla sessiz bir şekilde kapıyı açtım. Hırsız gibi eve bu şekilde girmek hoşuma gitmiyordu. Gerçi hırsızın anahtarla eve girdiği nerede görülmüş değil mi?
Kapıyı arkamdan sessizce kapatarak salona girdim. Cebimden çıkardığım telefonumla Lena'nın numarasını tuşladım.
Telefon üçüncü çalışta açıldığında derin bir nefes verdim.
"Lena. Acelem var. Senden bir şey isteyeceğim?"
"Sana da merhaba Aybars."
O görmesede telefonun arkasından gözlerimi devirdim.
"Sen bugün eve gelme."
"Yine ne saçmalıyorsun? Annemden döneceğim bugün."
"İyi ya işte. Gelme diyorum."
"Yine ne işler karıştırıyorsunuz diye sormayacağım."
"Sorma zaten." dedim gülerek. "Neyse neyse ben Koray'ı aradım. Eşyalarını oraya bırak. Bugün orada kalacaksın."
"Emredersiniz paşam."
"Lena.. Acil olmasa seni aramazdım biliyorsun!"
"Tamam. Ama bak arkadaşımı bu kezde üzersen o sarı saçlarını yolarım!"
Bir şey söylemeden telefonu kapattığımda tuttuğum nefesimi bıraktım. Allah bir çene vermiş. 2 dakikada başımı şişirmişti.
İzmir hazırlıklarını bitirmeden sessiz adımlarla yukarı çıktım. Odasının kapısının önüne geldiğimde ayak sesleri bu tarafa doğru gelirken anahtarı çevirerek kapıyı kitledim.