Mm'de Aybars'a sarılan bir adet İzmir mi var desem?😍😍
***
[ 28.06.2001 ]Şuan o kadar huzurluydum ki. Bu huzurumu sırtıma batan yeşil çimenler bile bozamazdı.
Birlikte çimlere uzanmış gökyüzünü seyrediyorduk.
"Aybars en sevdiğin renk ne?"
"Kahve."
"Kahve mi? O bir renk değil ki akıllım. Annem yaparken görmüştüm. Tadı çok acı gelmişti bana biliyormusun?"
Bir anda gülmeye başladı.
"Neden gülüyorsun Aybars? Komik birşey mi söyledim?"
Burnumu sıktığında iyice gülümsedi.
"Evet, en sevdiğim renk KAHVE. Gözlerinin kahvesi, gerçekten çok güzeller."
"Hee sen kahverengi diyorsuun, şimdi anladım."
"Biliyormusun İzmir? Ben senin gözlerini uzay boşluğuna benzetiyorum."
Ağzım şaşkınlıkla aralandı.
"Vay canınaa, uzay boşluğu mu? O ne demek ki? Çok büyük bir şey mi?"
"Çooook büyük hemde çok, aynı senin gözlerin gibi."
Kızaran yanaklarımdan makas aldığında huzur bulduğum omzuna iyice yerleştim.
Bir anda yanımda duran hareketsiz nesneyi kopardı ve bana uzattı.
"Bu ne?"
"Gül."
"Gül mü? Adını daha önce duymuştum! Bu çok güzel."
"Evet Gül. Peki söyle bakalım İzmir gül hangi renk?"
"Bilmem. Hangi renk?"
"Kırmızı."
"Mırmızı mı? Öyle bir renk yok ki! Sen beni kandırıyorsun. Yalan söylemek kötü birşey bunu annem söylemişti!"
"Hayır İzmir. Yalan söylemiyorum. Mırmızı değil Kırmızı."
"Bana ne ya! Mırmızı."
"Tamam hadi, bundan sonra o Mırmızı olsun."
"Olsun."
***
Ameliyattan çıktığımda eldivenlerimi çıkartarak derin bir nefes aldım. Alnımdaki 'ecel' terlerinin sebebi korkudan olsa gerekti 2 saatlik bir operasyon sonucu genç kadının karnına saplanan camı zorda olsa çıkartabilmiştik..
Soyunma odasına girip normal kıyafetlerimi giyirken dolabımın üst rafındaki kahve ve bir not dikkatimi çekti.
Beyaz kağıda yazılmış el yazısı kağıda elime alarak yazan satırlara dikkat kesildim.