|1 × GOLD|

3.4K 242 125
                                    

Bölüm Şarkısı;
Sweet Dreams - Emily Browning

"-Bazıları seni kullanmak ister, bazıları ise senin tarafından kullanılmayı..."

×××

×××

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

×××

1525 - İngiltere
-
Taç Giyme Töreni

Sarayda büyük bir kargaşa hakimdi. Nedeni ise çok basitti; Prens Edward bugün taç giyecekti.

Genç prens sonunda ülkesinin başına geçecek ve hükümdarlığını başlatacaktı. Babasının, yani bir önceki kralın, bir hafta önce iğrenç bir hastalıktan dolayı çektiği işkencesi sona ermiş ve yaşlı adam sonunda hayata gözlerini kapamıştı.

Kimilerine göre Prens Edward taht için henüz gençti ve kesinlikle sıkı bir kurul tarafından yardım alarak ülkeyi yönetmesi gerekiyordu. Fakat kimilerine göre ise prensin taht yaşı geldi de geçiyordu. Ve yıllarca gördüğü sıkı eğitimin sonucu olarak ülkeyi tek başına yönetebilirdi. Bütün bu tartışmaların arasında kalan yirmi altı yaşındaki prens, en çok güvendiği adamlarından oluşan küçük bir grup ile taç giyme töreni öncesi toplantı düzenletmişti. Toplantıya katılan ünlü isimlerden biri de, Eric Brunella'dan başkası değildi.

"Tahta geçtiğiniz an yapmanız gerekenlerden biri de, farklı düşüncelere sahip grupların elçileri ile diplomatik bir görüşme yapmanız." dedi Norfolk Dükü. Yaklaşık iki yıl önce attan düşmesi sonucu açılan yarası hastalığı yüzünden hâlâ kapanmadığı için bastonla yürümek zorundaydı ve ancak beş adım atabildikten sonra kendini tahta masanın çevresindeki sandalyelerden birine attı.

Eric bu yaşlı bunaktan nefret ediyordu. Evet, kendisi de oldukça yaşlı bir adamdı, fakat yine de ona bunak olarak hitap etmek hoşuna gidiyordu. Kendi kafasında sessiz sedasız gönderdiği hakaretler, inkâra yer bırakmaksızın, küçük bir çocuğun cebine gizlediği şekerleri gizlice ağzına atması kadar zevkliydi. "Kesinlikle katılmıyorum." dedi, masanın diğer ucunda oturan düke bakarak. Şimdi diğer adamlarla birlikte prens de başını çevirip ona bakıyordu.

"Anlayamadım?" diyerek beyaz kaşlarını kaldırdı, Norfolk Dükü.

Eric ise gayet rahat bir şekilde sandalyesinde geriye doğru yaslanarak gülümsedi. "Dedim ki, kesinlikle katılmıyorum."

"Daha iyi bir fikriniz mi var, Bay Brunella?" Prens Edward sandalyesinden öne doğru eğilerek yaşlı adama döndü.

"Bana göre, gücün artık el değiştirdiğini herkese göstermeniz lazım, sayın ekselansları."

Tacın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin